Gjest Pupillen med det rare i Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hm, det meste står vel i topicen. Hva er forskjellen på de dyre fønerne og de billige? Jeg har en billig en til 60 kr, enkel og grei. Men lurer på om de dyre er veldig mye bedrE?? Hilsen Pupillen med det rare i
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg har selv en billig, men jeg må si at jeg liker mammas og svigermor dyre fønere bedre, for da tørker håret mye fortere. De er ikke varmere, men det er mer lufttrykk i de, virker det som.
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 De dyreste er de beste, på min kan man blåse med både varm og kald luft.
Gjest the poopil with the weird in Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Min billige til 50 kr kan oxo blåse varm OG kald luft.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Var i utlandet i forbindelse med et brullup og delte leilighet med brudens medbrakte frisør. Jeg hadde med meg min lille reisehårføner og satte i gang i god tid før seremonien. Hun hørte lyden og kom sporenstreks inn til meg med en gigantisk hårføner mens hun holdt på å le seg i hjel. Håret midt tørket på halve tiden med denne føneren. Den eneste ulempen er at den var tung... Per i dag har jeg en hårføner i mellomklasse, men ønsker meg en profesjonell en.
BayliZ Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Kjøpte meg en ny nå nettopp, philips til 399,- meget fornøyd med den ja, og jeg har bare hatt billig dritt før. den bruser ikke håret mitt på samme måte som jeg fikk med den billige.
Gjest Deception Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg må si at jeg heller ikke trodde det var noen forskjell, før jeg endelig kjøpte en ordentlig føner. Min erfaring er at billige og små fønere bare bråker, mens de større har større luftgjennomstrømming slik at håret blir mye raskere tørt. Føneren jeg har hjemme, er en Philips som kostet ca 500 kroner. Ulempen er størrelsen, og derfor ligger den igjen i Norge. Nå må jeg ut på leting etter en billig erstatning som midlertidig løsning.
Luzi Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Merker litt forskjell, på grunn av at håret mitt blir litt mindre statisk når jeg bruker føneren min (har en babyliss til 500kr) enn den gamle jeg brukte før.. men noe super bedre resultat blir det ikke. tror en til rundt 100 - 200 kan være minst like bra:)
Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jeg har en til sånn 300-400 kr eller noe. Og min fhøner håret veldig fort egentlig, kan også bestemme watt (mellom 2) og så er det 2 styrker på. funker kjempefint. Også er det passelig størrelse og ikke tung
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 dropp hårføneren jenter, test ut denne: http://www.expert.no/default.asp?browser=IE
Infinity Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Jeg har en billig føner på jobben, og en litt dyrere hjemme. Føneren hjemme kan stilles på mange forskjellige nivåer når det kommer til varme og styrke. Den på jobben er bare on/off. Ikke noe bra. Jeg skal kjøpe ny snart, og vinneren blir den kvalitetsføneren med lengst ledning.
Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 dropp hårføneren jenter, test ut denne: http://www.expert.no/default.asp?browser=IE ← Ser ingenting jeg, hvis det var menngen å se noe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå