Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om jeg kan få kopi av selvangivelsen fra to år tilbake hos ligningskontoret? Jeg må ha de men har de på en eller annen merkelig måte ikke i hus slik at jeg kan finne de hvertfall..... Men må jo være mulig å få en utskrift et sted!

Trenger svar fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha hele eller bare hovedtallene? Da jeg måtte søke økonomisk støtte en periode på sosialkontoret, måtte jeg legge ved noe sånt. Jeg ringte bare ligningskontoret og fikk "utskrift fra ligningen år 1, 2 og 3."

Skrevet

Jeg vet ikke jeg.. Jeg har kontaktet meglerfinans som skal hjelpe meg å søke om lån og da må jeg ha kopi av siste lønnslipp og selvangivelse fra i fjor, men da var jeg ute i permisjon så for at de skal se hvordan det egentlig står til med inntekten så vil jeg legge med den fra året før også...

Skrevet

Jeg fikk tak i selvangivelsen for et par år tilbake i tid ved å troppe opp på ligningskontoret. Fikk utskriftene med en gang.

Skrevet

Flott da får jeg stikke innom der i morgen tenker jeg! Takk for svar!

Skrevet

Ja, du kan få utskrift av ligningen fra år tilbake! Bare ring, så sender de ganske kjapt.

Skrevet

Det er forskjell på selvangivelsen og det som heter utskrift av likning.

Har du levert selvangivelsen elektronisk gjennom Altinn.no, så kan du hente den frem der.

Utskrift av likning kan du få på likningskontoret. (Antakelig en kopi av selvangivelsen også)

Skrevet

Det er nok likningen hun skal ha, ikke kopi av selve selvangivelsen. (Selvangivelsen er det man fyller ut selv, likningen er det som kommer tilbake sammen med skatteoppgjøret, og som er det man må levere når man skal søke om lån).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...