Gå til innhold

Favoritt GODIS


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

I perioder er jeg veldig flink og holder meg langt unna sjokis mm. Så har jeg perioder hvor jeg koser meg med digg "hele tiden". Sånn periode nå. I disse periodene er det som regel en bestemt ting jeg "må" ha. For en stund siden var det lakrisbåter, en periode var det potetgull med salt og pepper og rødvin (veeldig godt sammen). Så hadde jeg laang periode hvor jeg spiste tortilla chips med chunky salsa type "hot".

I dag har jeg spist 4 kokkosboller på en-to-tre (fir!) !! Tror det er det nye. Det er fantastisk godt. mmm. Kjæresten min (som faktisk eide disse godsakene) ble en smule irritert, men det var det verdt!

Hva er ditt favoritt-godteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Paprikapotetgull er favoritten min. Før spiste jeg "dag ut og dag inn", men nå prøver jeg å begrense meg, siden det ikke er spesiellt sunnt. Men i helga har jeg lov, så da går det en stor pose på fredag/lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersalt Lakris

Slik som Haribo piratos har, eller griseflaks som bonbon HADDE :x Det fantes slik sortefjes en gang tilbake i tida, men nå har de endret smakn på de, så de smaker slik bensinen lukter på biler. blærk :cry:

Eller tyrkisk peber og salt sild, med salt silda har mistet masse av den salte smaken. Doven nå synes jeg.

Kjøper søppeldynga eller de med to sorter som henger sammen(Gummi og salt) på bonbon.

Mandelsjokolade og kvikklunsj er veeeldig godt det oxo. -Og slike sure loveharts og gummi biler.

Kjepegodt å putte salt lakris, loveharts ,bilerog sjokolade i munnen på en gang! hehe.

I går og i dag har jeg ikke spist godiser. (Bor 2,2 mil fra butikken) :sjarmor:

Har oxo slike perioder da jeg spiser sjokolade som brødskive. Det er mest tror jeg da jeg har eggløsning.

-Må sette opp en plan på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker:

- Haribo saltebomber

- Vaniljeis med peanøtter og non-stop

- Melkesjokolade

- Tortillachips og Salsa-Dip

Egentlig er jeg spiser jeg det meste av godterier, men dette er noen av de absolutte favorittene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå har jeg dilla på Haribo's Colaflasker... :oops:

Ellers elsker jeg salt-lakris, popcorn, dundersalt og dajm... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

operamints, fazer mint, after eight.... mintsjokolade er nam nam! Og den nye nougat crisp sjokoladen.... og mørk sjokolade.... mmmm! Glad for at det er lørdag i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade sånn generelt, men det varierer litt hva som er favoritten. For tiden går det i bamsemums og mørk sjokolade med hasselnøtter også har jeg funnet en ny pose vingummi/skum som heter Klap torsk som hitter stort her om dagen. Er også inne i en ostepop periode, men måtte jeg velge kun en type godteri, måtte det nok være sjokoladen.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ètoile; hvilken ny nougat crisp sjokolade?? Hva heter den? Den må jeg prøve :D

Ellers er jeg kjempeglad i sure sild og sånne "sure sokker" med colasmak helt nederst. Og selvfølgelig, sist, men ikke minst: sjokoladen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...