Gå til innhold

Sengeutstyr

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Kor er det lurt å kjøpe sengeutstyr til baby-vogga? Vi treng alt utanom sjølve vogga, har tenkt å kjøpe saueskinn på www.nostebarn.no, og treng ei dyne (eller to, ei i kvar størrelse?), sengetøy, laken, lakenbeskyttar og madrass.

Kor får ein kjøpt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Princess, Jysk.....er bare to av de sikkert maaange firma som selger dynetrekk og putevar. Ja, selv på ellos har de også masse fint :)

Kjøpte sånn babydyne + trekk og det meste til vårt første barn på Jysk. Funka fin-fint det.

Skrevet (endret)

Sjekk priser, det er stor forskjell. Alle babybutikker har sengetøy, men jeg ville satset på Hansen&Dysvik, Jysk el.l som sikkert er billigere enn babybutikkene. Skinn kjøpte jeg for 350,- på tilbud i babybutikken, så følg med, Nøstebarn er ikke akkurat billigst (og for meg er saueskinn saueskinn, enten det er kjøpt her eller der).

PS! Du trenger ikke et tonn med sengetøy til ungen hvis du har vaskemaskin og tørketrommel.

Endret av Imax
Skrevet (endret)

jeg ville nå ha satsa på spar kjøp. sinnsykt rimelig og kjempegod kvalitet. kjøpte der forrige gang jeg skulle ha smått å det holder fortsatt mål og vel så det. så det eneste jeg blir å kjøpe nytt av det er sengekant beskytter å gjett hvor jeg kjøper den? spar kjøp selvfølgelig hehe sau skinnet mitt er kjøpt på apotek 1. kjempefint skinn.

Endret av tattoopia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...