Quirky Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg bestilte denne fra Beutybridge i vår, og var i begynnelsen svært skeptisk p.g.a den merkelige konsistensen. Men, siden flere av produktene til MD har litt rar konsistens tenkte jeg at det var slik det skulle være. Etter et innlegg her inne fra noen som hadde kjøpt en på nettet med rar konsistens hun også, lurer jeg på hvordan konsistensen egentlig skal være?
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Det gjør ingenting om konsistensen er litt "rar". Det er sånn de produktene er..
Quirky Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Det gjør ingenting om konsistensen er litt "rar". Det er sånn de produktene er.. ← Så det er vanlig at den skiller seg og er klumpete?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Det gjør ingenting om konsistensen er litt "rar". Det er sånn de produktene er.. ← Sa hun som bare bruker melk og honning..
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Så det er vanlig at den skiller seg og er klumpete? ← Ja, det er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå