monja Skrevet 6. november 2006 #1 Del Skrevet 6. november 2006 Rundvasker du til jul? Eller venter du med storrengjøring til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #2 Del Skrevet 6. november 2006 jeg rundvasker hele tiden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Det overrasket meg ikke akkurat Evelina Og nei - jeg gidder ikke rundvaske når det er bekkmørkt ute. Tar den før påske istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Nei, førjulstiden brukes til viktigere og koseligere aktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg rundvasker når jeg flytter ut eller inn i en leilighet. (Og det har jeg gjort relativt ofte de siste årene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #6 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg vasker ned til jul, eller rettere sagt; jeg vasker ned på høsten i god tid til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. november 2006 #7 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vasker ekstra godt til jul, men rundvasker bare på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Del Skrevet 6. november 2006 Nei, jeg rundvasker ikke. Vanlig rengjøring holder året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. november 2006 #9 Del Skrevet 6. november 2006 ja! nedi bestikk-skoffen og inni komfyren, vinduer utvendig og utvensig, og ja.....alt sammen! Gjør det samme hver ny årstid jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 6. november 2006 #10 Del Skrevet 6. november 2006 Vi vasker vel egentlig ikke mer enn normalt til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. november 2006 #11 Del Skrevet 7. november 2006 vasker ikke noe mer enn vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 7. november 2006 #12 Del Skrevet 7. november 2006 Jodag, jeg rundvasker til jul. Herlig med den deilige grønnsåpe lukten..... Gjør det ofte når vi tar frem julepynten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 7. november 2006 #13 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg tar ikke tak og vegger, men jeg kan finne på å polere møbler, pusse sølv, og passe på at det ser rent ut. Jeg tar også vinduene innvendig før jeg julepynter de. Utvendig kommer an på været og tiltakslysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 7. november 2006 #14 Del Skrevet 7. november 2006 Ikke akkurat vegger og tak, men vasker alltid inne i kjøkkenskap/komfyr etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 7. november 2006 #15 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg vasker vegger og tak på høsten når den værste fluesesongen er over. Bor på landet med et fjøs som nærmeste nabo, og fluene kommer mer enn gjerne til oss for å formere seg og legge igjen flueskitt. Til jul tar jeg vaskinga litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2006 #16 Del Skrevet 7. november 2006 Burde gjøre det, men sjelden jeg orker pga nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 7. november 2006 #17 Del Skrevet 7. november 2006 ja, det gjør vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 7. november 2006 #18 Del Skrevet 7. november 2006 Nei jeg gjør ikke det... Er mer opptatt av å kose meg og lage julegaver!!! Stor-rengjøring kan jeg ta en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 7. november 2006 #19 Del Skrevet 7. november 2006 Tror ikke jeg gidder å ta tak og vegger før til våren, men litt ekstra skrubbing i skap og sånt bør jeg vel prøve å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2006 #20 Del Skrevet 8. november 2006 Gjorde det før. Nå er det kjøkken, bad og toalett som får en skikkelig vask . Er godt innunder alle steder og drar frem det meste, men vegger og tak hopper jeg over. Har blitt mer opptatt av å kose meg med jula enn å slite i forkant (begynner jeg å bli gammel, tro?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå