Gå til innhold

Rundvasker du til jul?

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det overrasket meg ikke akkurat Evelina :ler:

Og nei - jeg gidder ikke rundvaske når det er bekkmørkt ute. Tar den før påske istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja! nedi bestikk-skoffen og inni komfyren, vinduer utvendig og utvensig, og ja.....alt sammen! Gjør det samme hver ny årstid jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Jodag, jeg rundvasker til jul. Herlig med den deilige grønnsåpe lukten..... Gjør det ofte når vi tar frem julepynten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke tak og vegger, men jeg kan finne på å polere møbler, pusse sølv, og passe på at det ser rent ut.

Jeg tar også vinduene innvendig før jeg julepynter de.

Utvendig kommer an på været og tiltakslysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker vegger og tak på høsten når den værste fluesesongen er over. Bor på landet med et fjøs som nærmeste nabo, og fluene kommer mer enn gjerne til oss for å formere seg og legge igjen flueskitt.

Til jul tar jeg vaskinga litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg gjør ikke det... Er mer opptatt av å kose meg og lage julegaver!!! Stor-rengjøring kan jeg ta en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg gidder å ta tak og vegger før til våren, men litt ekstra skrubbing i skap og sånt bør jeg vel prøve å få til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det før. Nå er det kjøkken, bad og toalett som får en skikkelig vask . Er godt innunder alle steder og drar frem det meste, men vegger og tak hopper jeg over.

Har blitt mer opptatt av å kose meg med jula enn å slite i forkant (begynner jeg å bli gammel, tro?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...