Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill
Skrevet

Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid og skal til frisøren i morgen og har to spørsmål i den forbindelse:

- kan jeg sette permanent?

- kan jeg farge håret?

Tidene har nok endret seg, men jeg husker at i tenårene ble en anbefalt å ikke sette permanent når man hadde mensen da det ikke gav like bra resultat. Tenkte kanskje det var noe lignende ved graviditet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så vidt jeg vet bør du i allefall IKKE farge eller bleke håret!! Resultatet KAN bli skikkelig ille.. Når det gjeder permanent vet jeg ikke..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg farget håret mitt for 3 uker siden. Gikk helt fint.

Er 16 uker på vei

Skrevet

Nei

Permanent må du ikke ta :o

De kan gå ut i gjen etter bare få uker.Samme med farging og bleking.

et dumt eksempel hvor merkelig kropp vi har:

Jeg reiste til England for å være med typen min da jeg var gravid med første jenten min.Jeg brukte flere timer hver dag i over 4 uker (ca2-4 timer)for å sole meg.Ble knallbrun og alle så etter meg på gata.Det var en sommer i England der det var 25-30 grader i mange uker.

En dag våknet jeg med et sjokk....................

Jeg var like hvit igjen som jeg var før jeg begynte å sole meg.

Jeg var helt i fra meg.Og fortsatte ikke solingen i det hele tatt. :ler::hoho:

Skrevet

Bleking kan da ikke forsvinne - du tar jo da ut fargepigmentene av hårstråene!!!!

Jeg har farget og bleket håret gjennom hele svangerskapet (19 uker) og har ikke merket noen endringer på håret mitt. Fargen holder like lenge som før og etterveksten kommer også like fort........... :(

Ta deg en tur til frisøren og prøv - et frisørbesøk gir iallefall meg en god dose med godt humør:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...