Gjest Gjest_Yoghurt_* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har nettop satt focaccia brød i ovnen, og vet jeg har en del nudler så tenke jeg kunne gå for nudler, brød og .. hm så var det det, er syk og føler meg veldig blank og ikke rkeativ i dag, så lurer på om noen har noen forslag til å gjøre om nudler til noe litt mer enn bare nudler, og gjerne noe som er fint for meget sår hals.. Burde kanskje nevne at jeg er vegetariner, men spiser egg og melke produkter, ellers har jeg ikke all verdens i kjøleskapet av grønnsaker og slikt da jeg ikke fikk dratt på butikken i dag kun noen paprika, løk, purre, babymais, cherry tomater og vanlig tomat... hehe noen som kan hjelpe en syk Yoghurt?
Arielle Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 woke de grønnsakene du har og ha nudlene oppi?
Gjest piaf Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Nudelsuppe? Grønnsaksbuljong, de grønnsakene du har, nudler og gjerne masse hvitløk, chili og frisk ingefær - ypperlig hvis du er forkjølet, ihvertfall.
Gjest Yoghurt Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 psh, var meget sulten og endte opp med ganske utvanna nudler og en slags sur søt saus, men hadde ikke noe særlig igjen av den så det var egnetlig bare utvanna nudler brøet var nydelig i det minste, og nå vet jeg til en annen gang, piaf's forslag hørtes nydelig ut og takk til Arielle og, dere er nå alltid så hjelpsomme her på kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå