Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Finnes det en nettside hvor man sammenligner pris og kvalitet på bredbåndsabonnement? Eventuelt andre tester? Vi skal bestille, men vet ikke hvem vi skal bestille av!
liv Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hold dere unna NextGentel. Har dere kabeltv fra Upc/Get så er det mulig å få bra og stabilt nett igjennom de!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hold dere unna NextGentel. Har dere kabeltv fra Upc/Get så er det mulig å få bra og stabilt nett igjennom de! ← Har NextGentel.... Ingen problemer. De få gangene jeg har ringt support har de vært svært hjelpsomme. Ikke avsluttet samtalen før alt var i orden. Betaler 270.- pr mnd. Canal Digital er vel billigst men ikke klargjort for bredbånd over alt. Har vært borti en side på nettet der du kan få vite hva slags bredbånd som er billigst for akkurat deg. Men husker dessverre ikke hvor... Lykke til...
Hu i Svingen Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Er også veldig fornøyd med NGT. Jeg tror forresten at forskjell i ytelse hos de forskjellige leverandørene henger sammen med hvor du bor/hvilken telesentral du er tilknyttet. Noen har masse problemer med en leverandør, mens andre ikke har noen. Da tenker jeg på nedetid, treghet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå