Gå til innhold

Levende avatarer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva er det som har skjedd? Jeg er borte fra KG i en ukes tid, og hva er det jeg kommer tilbake til? Jo bevegelige avatarer og smileys! Hvordan klarer dere å få avatarene deres til å bevege seg? Veldig takknemlig for svar :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her hjemme og trykker i ett kjør for å holde den i gang. Du skulle sett de musklene jeg har utviklet på pekefingeren! :sjarmor:

Fra spøk til revolver: Vi finner de på nettet et sted, og laster de opp på kvinneguidens server, akkurat som med andre avatarer.

Eeeh, vent litt.. Du har vært borte en UKE sa du...?

Vel, hvis du ikke så noen avatarer eller smilyes som bevegde seg før den tid.. burde du få sjekka maskinen din...? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar :D Har ikke sett noen bevegelige før i dag nei...Hva er det som kan ha vært galt med PC`en min? Hvor lenge har de vært bevegelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Slike bevegelige avatarer heter Gif'er (Gif filer). Gjør ett søk via www.google.com og du kan lære alt om dem og finne din egne som du kan ha her på KG (men da må du reg. deg først).

Slike Gif'er har vært brukt på KG i over ett år (nesten).

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar.. Men det må da ha vært noe alvorlig galt med min PC siden jeg har vært på KG nesten hver dag i et år UTEN at hverken avatarene eller smileysene har beveget seg?! Er det noen PCèr det ikke er mulig å se at de beveger seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.. Men det må da ha vært noe alvorlig galt med min PC siden jeg har vært på KG nesten hver dag i et år UTEN at hverken avatarene eller smileysene har beveget seg?! Er det noen PCèr det ikke er mulig å se at de beveger seg på?

Gamle nettlesarar har dårleg støtte for animerte gif'ar - men det er vel neppe det som er problemet ditt.

Fleire nye nettlesarar har mulighetar for å stilla inn kva dei skal gjera med animerte gif'ar: Spele dei kontinuerleg, ein gong, eller berre vise første bilete. Kanskje det er ei slik innstilling som har vore problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har funnet mange fine på www.slankere.com

mange brukere der inne legger igjen bevegelige bilder i dagbøkene til andre. sjekk selv:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg formoder at KG har tenkt å eksistere i mange år til....

Holografiske avatarer er tilgjengelige om en ca. 15 år.........

:D

:ler:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...