Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en fin fest til helga, og tenkte å gå i min sorte og hvite omslagskjole.

Men hva salgs tilbehør bør jeg satse på.

Tenkte å ha sort penbukse under og høyhælte sorte sko.

Har tenkt på noen lange smykker, siden jeg ikke akkurat er str 36...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke ta på sorte strømper og høyhælte sko, da? Blir litt mere fest over det. Lange, sorte perlekjeder (gjerne flere) tror jeg vil passe fint til. Siden hele antrekket er i sort/hvitt, kan det være fint med noe rødt til også; enten lange kjeder eller en rød veske.

Skrevet

Hva med å bringe inn en kontrastfarge der det er litt uventet - på skoene? Kanskje med matchende smykker? Og så holde veska nøytral i svart?

Men enig, heller pene sko og strømper enn bukse under.

Skrevet
Skal på en fin fest til helga, og tenkte å gå i min sorte og hvite omslagskjole.

Men hva salgs tilbehør bør jeg satse på.

Tenkte å ha sort penbukse under og høyhælte sorte sko.

Har tenkt på noen lange smykker, siden  jeg ikke akkurat er str 36...

unnskyld at jeg blander meg, men HÆ?? :klø:

Skrevet
unnskyld at jeg blander meg, men HÆ?? :klø:

Lange smykker skal visstnok forlenge figuren og virke optisk slankende. Samme prinsipp som med v-hals kontra rund hals :)

Skrevet

Om den optiske illusjonen hjelper er en annen sak, men det er verdt et forsøk... ;)

Har funnet et flott grønt (kler grønt godt) smykke i en butikk, det er satt samen av 5 smykker i forskjellige lengde. Det lengste går godt ned mellom puppene, og det dekker fint i utringningen.

Tror kanskje jeg skal gå dor det, har ikke funnet noen lange svarte kjeder bare masse i gull og rosa som også er en mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...