Gjest gokka Skrevet 30. januar 2003 #1 Skrevet 30. januar 2003 Lurer på om dere jenter her klarer å få plass til hele hans penisstørrelse? Jenta jeg er sammen med klarer bare å ta meg halveis inn hvis dere skjønner, ikke er jeg spesielt stor heller.. Dumt spm kanskje, men håper å få noen svar :-)
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #3 Skrevet 30. januar 2003 skjønner ikke i det hele tatt hva gokka mener jeg.. er det noen som gjør det egentlig??
Mogens Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 Trodde alle fikk den helt inn hvis den var gjennomsnittlig størrelse, si 15 cm. Tar jeg feil??????????????? Eller er dette kanskje et "fake-innlegg"? 8) Mogens
Gjest xxx Skrevet 31. januar 2003 #5 Skrevet 31. januar 2003 Neimen'a...!! Er det så vanskelig å forstå??? Helt greit spørsmål også syns nå jeg. Hvis ikke penis er unormalt stor skal hele penis "få plass", ja! Tviler på at du egentlig ikke får plass i henne.. Kanskje det er en sperre hos henne, at det gjør litt vondt e.l..? Er hun erfaren? Høres rart ut.. Anyways, lykke til
Kevin Skrevet 31. januar 2003 #7 Skrevet 31. januar 2003 Med litt vaselin og ørepropper går det meste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå