Lola83 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Vurderer og kjøpe meg kaffemaskin til kjøkkenet. Har sett på en til 12 000, den så helt grei ut. Jeg vil ikke ha en som bare lager expresso liksom.. Jeg vil ha vanlig kaffe, latte, americano osv.. Ps. Jeg lurer ikke på hva dere synes om kaffemaskiner, jeg ønsker kun svar fra folk med brukserfaring fra de. Jeg har prøvd de osv., hørt med andre som har de..men er greit og høre litt rundt om kring synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Eksen min har en kjempebra som jeg kan anbefale. Men den var kjøpt i italia da, og jeg husker ikke navnet. Sorry.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det finnes en del tester på kaffemaskiner. Du kan f.eks. sjekke ut kaffe.no sin nettside.
Pasha Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Så lenge maskinen har en steamfunskjon i tilegg til selve espressodelen kan du lage amricano, latte osv. Amricano er jo det som man kan forbinde med en vanlig kopp kaffe (man tilsetter jo bare like mye vann som espresso... så blir den ikke så sterk). De fleste maskiner har steamfunksjon i tilegg. med 12 000 kr har du mye å gå på. Av nedre pris ville jeg ikke ha betalt mindre enn ca 4000 kr. Har du tenkt på om du vil ha en helautomatisk eller en manuell? Jeg ville som gjesten over anbefaler tatt meg en tur på www.kaffe.no der finner du tester av de ulike maskinene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå