Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Er det noen som vet hvordan man endrer HM bestillinger? F.eks. hvis jeg vil ha en rød i stedet for en grønn genser....
Søtpotita Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Gå inn på "Min side" og "bestillinger"
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Gå inn på "Min side" og "bestillinger" ← Har vært der mange ganger, men der kan du kun endre antallet og slette varene du allerede har bestillt og endre betalingsmåte. Jeg finner iallefall ikke noe om å legge til nye varer eller å endre f.eks. farge på de varene du har bestillt.
Snuppen Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Rart ik jg vet d der:p handler jo der kanskje 2-3 ganger i mnd hehe..men.. du får heller bare slette det du skal endre..og så lage en ny bestilling med det riktige!. det er nå mitt råd..eller å ringe de!.. så fort som mulig før de sender ut den du ville endre..
Søtpotita Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Ja, det er nok best å sletta det du har og legga inn ny bestilling på ny farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå