Gå til innhold

Kakemonser

Gjest Gjest_Høstjenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Høstjenta_*
Skrevet

Jeg er selv en liten kakemons, kaker, kjeks, boller og annet, men vil gjerne høre og få nye ideer til supre kaker eller andre bakevarer :)

Så om noen andre vil diskutere emnet og komme ideer eller få ideer så kom igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En oppskrift jeg gjerne vil ha tak i ; Sjokoladesufflé. Noen som har en god oppskrift på dette? Har prøvd en selv, men syns ikke resultatet ble helt godt... :riste:

Skrevet

Hvis du er glad i kaker og søtsaker bør du sjekke ut www.detsoteliv.no. Der har de oppskrifter på alt mulig godt! Selv fant jeg oppskrift på flytende sjokoladekake der inne og den var kjempegod :)

Skrevet
Hvis du er glad i kaker og søtsaker bør du sjekke ut www.detsoteliv.no. Der har de oppskrifter på alt mulig godt! Selv fant jeg oppskrift på flytende sjokoladekake der inne og den var kjempegod :)

Takk for tipset. Har vært inne å sett på siden og det var utrolig mange bra oppskrifter der, men fant ingen sjokoladesufflé dessverre.. :(

Noen andre som har funnet en oppskrift?

Eller noe annet sjokolade-godt som er helt utrolig bra og kanskje ikke for fettende, :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...