Gjest Gjest_Tale_* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Ja, snart jul dere! Har 2 unger som ønsker seg Playstation 2, og har begynt å sjekke litt rundt. Det jeg egentlig lurer på er forskjellen på denne og xbox. Virker som om de fleste har Playstation, eller er det bare noe jeg tror? Ser også at det selges pakker som inneholder både konsoll og spill, noen anbefalinger? Må si at jeg har 1 stk 10 år gammel gutt og 1 stk 13 år gammel jente. Fotball og karaoke er nok populært, noen tips? Andre gode ikkevoldelige spill? Og; følger det med bare én håndkontroll? Masse spørsmål, men håper på svar!
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde først og fremst sjekket spill til de ulike konsollene. Selv har jeg PS2 og liker spillene der. Kunne tenkt meg Gamecube, men det er også pga spillene. Jeg liker adventure samt hopp og sprettspill (plattform).
Gjest uri Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg har både xbox og PS2. xboxen er chippet, så den overfører jeg spill som er lastet ned, og kan også overføre musikk, filmer og bilder etc. Men det er ps2 som blir brukt mest her i huset. Av både oss voksne og ungene. Vi synger SingStar hele tiden, og vi voksne spiller også Buzz mye. Nå har Buzz komt til unger og, og på elkøpt får du elkjøp PS2+spillet. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D edit: skriveleif Endret 6. november 2006 av uri
Gjest Gjest_Tale_* Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Takk for svar! Går nok for Playstation tenker jeg, skal sjekke elkjøp nå, takk for linken uri!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Xbox er en mer voksen maskin og har sjelden barnespill, så så lenge det er snakk om unger under 16 vil jeg ikke ha kjøpt en xbox, da heller en playstation.. Av fotball spill vil jeg anbefalle Pro Evolution Soccer 6 eller Fifa 07, og til jenta ville jeg da anbefalt singstar. Av evt andre spill så kan Kingdom Hearts 1 eller 2 være en god ide. Hvis ikke så kommer det nok en del bra titler før jul så jeg ville også muligens ventet litt.. Hvis du vil ha noe virkelig morro så kan du vente til 8 desember og kjøpe en Nintendo Wii, men hvis de vil ha en playstation så egner nok det seg..
Gjest Gjest_Tale_* Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Xbox er en mer voksen maskin og har sjelden barnespill, så så lenge det er snakk om unger under 16 vil jeg ikke ha kjøpt en xbox, da heller en playstation.. Av fotball spill vil jeg anbefalle Pro Evolution Soccer 6 eller Fifa 07, og til jenta ville jeg da anbefalt singstar. Av evt andre spill så kan Kingdom Hearts 1 eller 2 være en god ide. Hvis ikke så kommer det nok en del bra titler før jul så jeg ville også muligens ventet litt.. Hvis du vil ha noe virkelig morro så kan du vente til 8 desember og kjøpe en Nintendo Wii, men hvis de vil ha en playstation så egner nok det seg.. ← Takk for gode råd! Jeg visste ikke at Xbox er mer voksen, da slår vi fra oss den! Skal sjekke ut fotballspillene du nevner, og Singstar er nok artig for jenta ja, (og for mor ). Har også tenkt på at det kan være lurt å vente til litt nærmere jul med å handle. Og hva er Nintendo Wii? (Stakkars lille uvitende meg..!)
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Det største plusset for PS2 er faktisk et spill. Guitar Hero! Redningen for gutter som synes SIngstar blir litt vel femi. Her følger det med en søt liten gitar som enkelt kan brukes om du noen sinne har brukt en luftgitar. Spillet er skamgøy, og rettferdigjør PS2 mange ganger opp og ned i forhold til Xbox. Nå har jeg solgt min PS2, venter på PS3 som kommer over nyåret. Den blir dyr, men det var Xbox 360 da den kom også. Tok kort tid til den var innenfor rimelighetens grenser.
Gjest Gjest_Tale_* Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Hei MoskvaMorten! Nå er det like før jeg har lyst å kjøpe PS2 (se hvor inn i dette jeg har blitt nå da, forkortelser og greier!) bare for min egen del. Er dritgod på luftgitar (spesielt AC/DC) og har en unge med barnegitar her som digger rock. Er det forressten noen andre saker som er moro for ei gammel dame på 30 ++? (Hva går det av meg??)
Gjest Gjest_Tale_* Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Trådstarter her igjen. Noen som kan fortelle meg om Eye Toy? Passer det for hele familien? Flere spill å velge i?
Gjest uri Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Hei MoskvaMorten! Nå er det like før jeg har lyst å kjøpe PS2 (se hvor inn i dette jeg har blitt nå da, forkortelser og greier!) bare for min egen del. Er dritgod på luftgitar (spesielt AC/DC) og har en unge med barnegitar her som digger rock. Er det forressten noen andre saker som er moro for ei gammel dame på 30 ++? (Hva går det av meg??) ← Jeg har dansematte til xboxen.. Blir brukt mye i perioder. Finnes også til PS. Og som jeg sa tidligere, Buzz. Jeg liker best Buzz! The Music Quiz, mens mannen min liker best Buzz! The big Quiz. Begge er uansett veldig gøy, og underholdene. Trådstarter her igjen. Noen som kan fortelle meg om Eye Toy? Passer det for hele familien? Flere spill å velge i? ← http://www.eyetoy.com/index.asp Her kan du lese om Eye Toy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå