Rexina Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 (endret) Hei, jeg har lyst på en merkefoundation Har bare hatt sånne billiggreier, men det er bare dritt på huden min. Har blandingshud og er 18 år. Noen anbefalinger? (vil ikke ha id bare minerals) Endret 6. november 2006 av Rexina
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg er gjest,så kan ikke stemme,men jeg liker best Clinique. Og jeg har blandingshud. Favoritten er Superbalanced makeup.
Champagnepiken Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Clinique er bra, ellers liker jeg Chanel også. Men Clinique er noe rimeligere, tross alt.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg er stor fan av Chanel Vitalumiere. Den koster endel, men så varer den leeeenge og. Er du imidlertid på jakt etter noe mer dekkende, så ville jeg ha sett på andre merker.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg er fan av chanel teint fluid universel og clinique perfectly real makeup av de der. Men aller best liker jeg pure lux mineral foundation, og jeg er like gammel som deg.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Jeg er litt eldre enn deg men har fortsatt blandingshud. Jeg er på jakt etter ny foundation selv så jeg vil gjerne vite hva du får til svar. Jeg har akkurat selv kjøpt Maybeline sin mousse foundation. Denne var på langt nær så feit som den forrige jeg har brukt (L'oreal), men dette er første dagen med den. Jeg fikk akkurat prøvd ID sin - ikke synes jeg den dekket - og prisen var hårreisende (kr 398 for en liten flakong ...)
Nemesis Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Hei, jeg har lyst på en merkefoundation Har bare hatt sånne billiggreier, men det er bare dritt på huden min. Har blandingshud og er 18 år. Noen anbefalinger? (vil ikke ha id bare minerals) ← Jeg har brukt Biotherm helt til nå(er 21) (byttet til Id for å prøve) Og jeg har blandingshud. Tror serien for blandingshud heter Sense, men det er det jo bare til å høre på parfymeriet. To andre veninner av meg har også den samme foundationen og den gir en fin hud og dekker godt! Koster 250 kr
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Min yndlingsfoundation er Helena Rubinstein - Color Clone. Den er veldig lett og tyntflytende og ser kjempenaturlig ut. Den dekker ikke så kjempemye, men jevner ut hudfargen. Tror man kan få en liten prøvetube med denne i parfymeri.
Gjest Lanyah Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Jeg anbefaler Clarins Teint Èclat Lissant Autofocus, du hadde ikke Clarins skrevet opp! Men den er super, den er lys reflekterene, dvs., porene virker mindre, den er oljefri (fin for kombinert hud), den har en fin dekkevne, tynt lag bare for å javne ut, dess mer du tar på dess mer dekkende får du den. SUPER! Koster 200,- lappen!
Gjest Kitten Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Jeg har lest en del om mineralfoundation, det skal jeg prøve på min "unge blandingshud" etter tidligere anbefalinger her inne.
Rexina Skrevet 6. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2006 Tusen takk for alle svar Jeg skal sjekke ut en del av forslagene her. var inne på parfymeriet i stad og så, og fikk prøver på Lancome Adaptîve og Clinique Superbalanced. De virker begge kjempebra, syhes jeg. Bare å komme med fler innspill Vil helst ikke gjøre bomkjøp, siden det er en del penger for sminke
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Min yndlingsfoundation er Helena Rubinstein - Color Clone. Den er veldig lett og tyntflytende og ser kjempenaturlig ut. Den dekker ikke så kjempemye, men jevner ut hudfargen. Tror man kan få en liten prøvetube med denne i parfymeri. ← Sensual Clone er for normal/combi hud. Jeg får sorte prikker når jeg bruker flytende foundations.selv om jeg renser huden. Eneste som ikke gjør det er id,pure lux,glo mineral osv.
Little sister Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 (endret) Nå kommer YSL med en foundation som er oppfølger til den "tryllepennen", som er så populær. Har selv en foundation fra Lancome, som jeg er veldig fornøyd med. (adaptive) Har selv kombinasjonshud, og er 22 år gammel. Bruker Id som oftes, men det ville du jo ikke ha Endret 6. november 2006 av Little sister
Saeria Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Hva med Pure Lux minerals. Mineral make up er genialt!
Gjest Virvel Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Jeg er gjest,så kan ikke stemme,men jeg liker best Clinique. Og jeg har blandingshud. Favoritten er Superbalanced makeup. ← Den har jeg også. Liker den for så vidt godt, men må være nøye med fuktighetskremen før jeg sminker meg, for den fremhever veldig tørre flekker.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Ingenting er vel bedre for kombihud enn mineralfoundation?
Zest Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Ingen av de nevnte. Den beste jeg har prøvd er fra Laura Mercier, selges på Gimle Parfymeri.
Rexina Skrevet 7. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2006 Det er i alle fall digg at det finnes foundation til alle mulige hudtyper Tror nok alle er bra på hver sin måte, men er vanskelig å finne en konsistens man liker, der er problemet tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå