Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 De mer kjærlige? De mer bestemte? De søte usikre? De kosete? De direkte? Foretrekker nok selv de som vet hva de vil.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 De mer kjærlige? De mer bestemte? De søte usikre? De kosete? De direkte? Foretrekker nok selv de som vet hva de vil. ← Litt av alt her og, men blir de alt for usikre så blir jeg faktisk litt oppgitt
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Snille, men dominerende. Jada, det går fint an å kombinere det.
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Kan bare nevne de to siste jeg var borte i. Den ene hadde et blikk som fikk deg til å oppføre deg uanstendig blandt folk. Den andre hadde et veldig rolig og tilbakeholdt vesen, men som bare eksploderte da vi kom litt for tett innpå hverandre, fysisk. Begge deler tente meg sinnsykt, men de var allikevel helt forskjellige.
FantasDick Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Sånne som er kosete og vet hva de skal gjøre, sånne som er dominerende og som kan vise meg hvem som bestemmer, sånne som elsker meg mens de tar meg hardt.. Og sånne som er pene.
Gjest Snuske Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 De mer kjærlige? De mer bestemte? De søte usikre? De kosete? De direkte? ← Foretrekker en salig blanding av alt dette
Gjest Devin Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Kan bare nevne de to siste jeg var borte i. Den ene hadde et blikk som fikk deg til å oppføre deg uanstendig blandt folk. Den andre hadde et veldig rolig og tilbakeholdt vesen, men som bare eksploderte da vi kom litt for tett innpå hverandre, fysisk. Begge deler tente meg sinnsykt, men de var allikevel helt forskjellige. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå