Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Trenger sårt en allværsjakke, og skal handle en fra nettet idag. Men vingler mellom disse tre alternativene:

Bergans

Mammut

Missing Link

Noen som har noen synspunkter, evnt. andre forslag til jakke i prisklasse max. 2500 kr?

(Jeg har tydeligvis en hang til lyseblått/turkis når det gjelder denne klestypen) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for linkene, men jeg trålet disse sidene tidligere idag, fant ikke noe av interesse.. Så jeg endte opp med de tre jakkene jeg linket til ovenfor. Heller vel kanskje mest mot nr. 3, da kan jeg unne meg disse skoene i tillegg, uten at hele kalaset blir for dyrt for meg.

Skrevet

Hva med Peak performance? Jeg synes de er lekre.. Mmm..

Skrevet

Ulempen med nr 3 er at den er vattert, blir kanskje for varm til å brukes annet enn om vinteren? Jeg foretrekker heller ei tynn jakke, og så spe på med ullundertøy og fleecejakke om vinteren.

Skrevet

Lurer bare på om du har lagt merke til at det bare er den siste av de 3 jakkene du linket til som finnes i alle str? Den først finnes bare i xs, xl, og xxl. Den andre bare i S. Fine jakker alle 3, men da ble det liksom ikke så mange å velge mellom likevel..

Skrevet

Jeg anbefaler bergans! Det er jakker av veldig god kvalitet, som holder i mange år. Min er på fjerde året, og like vann/vindtett og fin som da jeg kjøpte den. Og det er en jakke som er blitt brukt MYE, Både sommer og vinter. Fordelen med dermizax er at det veier lite, har stretchstoff, tåler saltvann, og reimpregneres med 10 min i tørketrommel evt ved å dra over strykejernet. ANBEFALES!

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg likte bergans jakken kjempegodt!! Jeg vil også ha :sjenert: tihi

Skrevet

Jeg likte alle tre, men ville nok valgt den siste. Det pga. pris og at det er en jakke som ikke "alle" har , som f.eks Bergans er.

Skrevet

Bergansjakka var finest. De andre så litt kjipe ut syns jeg...

Skrevet (endret)

Takk for innspill dere :smilyblomst:

Jeg endte opp med å bestille Missing Link-jakken. Tror (håper) faktisk den ser litt bedre ut "real life" enn på bildet. Går jo greit å returnere også, om det ikke faller helt i smak. Bergans-jakken er det mange som har, i ulike varianter, og jeg har så mye annet av ytterklær i det merke. Litt ok å variere. Dessuten var prisen upåklagelig.

De som fikk lyst til å kjøpe Bergans-jakken. Her er de norske nettbutikkene som selger den, i flere størrelser enn hos amfibi.no

Egentlig hadde jeg lyst på en jakke fra The North Face, som de selger på sportsnett.no. Får ikke til å linke direkte. Den ligger under kategorien "Jakker/vind/vanntett" -> damer,, og er den blå jakken, til 3999 :forvirret:

Endret av Vilja :-)
Gjest Borghild
Skrevet

Ærlig talt! Allværsjakke er IKKE stilig!

Gjest Saramia
Skrevet

Borghild da, allværsjakke er såååå koooschliiiii

Skrevet
Ærlig talt! Allværsjakke er IKKE stilig!

Nei, men det er faen så praktisk.

Lars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...