Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg vil forføre kjæresten min i kveld. Han er litt treig til å oppfatte at jeg forfører ham, så jeg tenkte dere kanskje kunne hjelpe meg med å finne noen ting å gjøre som er litt raffinert (for det liker jeg...), men som han ikke kan misforstå?
Nelle Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg vil forføre kjæresten min i kveld. Han er litt treig til å oppfatte at jeg forfører ham, så jeg tenkte dere kanskje kunne hjelpe meg med å finne noen ting å gjøre som er litt raffinert (for det liker jeg...), men som han ikke kan misforstå? ← Ta på deg noe lekkert undertøy under klærne. Gjerne strømpeholdere og strømper + lekker truse og bh. Når dere sitter i sofaen og ser TV, begynn å ta på brystene dine utenpå genseren. Fingre deg selv utenpå buksa (evt. skjørtet), knepp opp litt og stikk hånda nedi for å fingre deg etc. Bare begynn å ha sex med deg selv foran han - kos deg, bruk god tid. DET vil bli en kveld av forførelse han sent vil glemme, det kan jeg LOVE deg!!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Jeg klarer ikke helt å ha sex med meg selv når han ser på, men jeg skal ha dette tipset i bakhodet til jeg blir litt modigere. Noen andre tips jeg kan prøve ut så lenge?
Høstjenta Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg klarer ikke helt å ha sex med meg selv når han ser på, men jeg skal ha dette tipset i bakhodet til jeg blir litt modigere. Noen andre tips jeg kan prøve ut så lenge? ← Jeg skjønner godt hva du mener, jeg syns også dette er litt vanskelig Men det med å finne frem eller kjøpe noe sexy undertøy, for eksempel strømper, strømpeholder, korsett, truse med franskåpning eller bh som egentlig viser alt. Kanskje du kan finne ut om det er noe spesielt han tenner på av undertøy og se om du får tak i dette. Ta deg en dusj og på med undertøyet under en morgenkåpe og sett deg på fanget hans og ta av det morgenkåpen og kose med han og ta ham med i sengen eller forsett i sofaen Et tips til undertøy er å se på nettsidene til kondomeriet og bestill der eller gå i butikken. Lykke til
Gjest Sigurd Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hvis jenter/kvinner har sperrer mot å begynne å onanere ved siden av han i sofaen, så må dere være oppmerksom på at det kun er annenrangs oppghisselsesmetoder dere har igjen å bruke. Ingenting funker slik på menn som onanerende jenter! Hvorfor spørre om de beste tipsene når dere ikke vil følge dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå