Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Kjæresten min er veldig usikker når det gjelder sex. Det er ganske hemmende for sexlivet vårt. Jeg trodde det skulle bli bedre når vi ble tryggere på hverandre, men det har dessverre ikke skjedd, og nå merker jeg at jeg blir mer og mer frustrert. Hvordan takler andre partners usikkerhet?
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hva er det han er usikker på? Hvordan gjøre det godt for deg? Å fortelle hva han selv ønsker? Å snakke om sex? Tørre å slappe av under sexen?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Han er usikker på snakke om sex, tørre å vise at han liker noe, tørre å slappe av, tørre å si hva han liker. Han blir så famlete, fikler med hendene, får en litt rar stemme. Og denne usikkerheten virker veldig avtennende på meg.
Høstjenta Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Han er usikker på snakke om sex, tørre å vise at han liker noe, tørre å slappe av, tørre å si hva han liker. Han blir så famlete, fikler med hendene, får en litt rar stemme. Og denne usikkerheten virker veldig avtennende på meg. ← Sånt er vanskelig for mange, men kanskje det kan hjelpe å prøve å snakke med ham når dere er helt for dere selv og har god tid. Prøv å forklar ham hva du føler uten å anklage ham for mye. Kanskje han ikke ser på seg selv som usikker eller kanskje han har opplevd noe skaper problemer for ham.... Fortell gjerne mer om det forandrer seg noe, lykke til
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Kanskje dere kan prøve med bind foran øynene?? Jeg vet selv at jeg slipper meg mer løs når kjæresten min ikke kan se meg...både på hva jeg sier og det jeg gjør med meg selv og med han...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå