Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 (endret) Ungene mine går på et treningssenter. Jeg vil gjerne gi de fem svært så ulike trenerne en slags julehilsen. De fikk hver sin vinflaske til sommeren, så nå vil jeg gjøre noe annet. Kan jeg lage til en diger kurv og sette inn på kontoret der? Med litt av hvert oppi, julemarsipan, julenøtter, juleditt og juledatt... så kan de bare fordele seg imellom? Eller blir det teit? Eventuellt forslag til hva jeg kan putte oppi? Som sagt er disse fem svært ulike både i kjønn, alder og interesser...... Endret 6. november 2006 av Evelina
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 En julekurv de tre eller fem? må dele høres ikke ut som noen god ide. Men jeg ville fortsatt gitt noe spiselig/drikkendes. Man har mye større sjanse til å "treffe" så lenge man gir mat og ikke ting. Hvor mye vil du bruke pr person?
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 (endret) Julekurv på kontoret høres bra ut. Da kan du momse når de er på jobb. Vi fikk en slik på deling der jeg jobbet sist. Koset oss hvert vaktskifte edit: endret litt tekst. Endret 6. november 2006 av jack
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 det er fem trenere der, ikke tre, sorry rotet. Jeg har ikke tenkt å legge så mye penger i det, en kurv til hver er helt uaktuellt. Anyone?
Gjest Elfrida Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hvis det er en kurv på deling til alle som jobber der syns jeg det hørtes ut som en god ide jeg! Koselig å ha litt ekstra knask på jobben også rundt juletider.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Men nå er dette et treningssenter som bare er oppe på kveldstid, det er ingen der om dagen. Men det er jo folk der hver eneste ettermiddag fra halv fem til rundt halv ti..... kan jeg fremdeles satse på en sånn kurv? Og hva bør jeg putte oppi?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Hva med å lage i stand en flott fruktkurv? Og kanskje litt sjokolade i? Mer en slik kurv som de kan spise av innimellom øktene?
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Frukt...? Hmm ja kanskje det...? Frukt og sjokolade? Hmm... god idè
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Og putt gjerne i noen av de hjemmebakte julekakene dine også!
Sluagh Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Frukt, sjokolade, julemarsipan, noen hjemmebakte julekaker, appelsin/mandarin og kanskje noen nøtter? En skikkelig julekurv
kamela Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Etternøleren slenger på et lite tips: Kransekake og masse Twist oppi og rundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå