Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ungene mine går på et treningssenter. Jeg vil gjerne gi de fem svært så ulike trenerne en slags julehilsen. De fikk hver sin vinflaske til sommeren, så nå vil jeg gjøre noe annet. Kan jeg lage til en diger kurv og sette inn på kontoret der? Med litt av hvert oppi, julemarsipan, julenøtter, juleditt og juledatt... så kan de bare fordele seg imellom?

Eller blir det teit?

Eventuellt forslag til hva jeg kan putte oppi? Som sagt er disse fem svært ulike både i kjønn, alder og interesser......

Endret av Evelina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En julekurv de tre eller fem? må dele høres ikke ut som noen god ide. Men jeg ville fortsatt gitt noe spiselig/drikkendes. Man har mye større sjanse til å "treffe" så lenge man gir mat og ikke ting. Hvor mye vil du bruke pr person?

Skrevet (endret)

Julekurv på kontoret høres bra ut. Da kan du momse når de er på jobb. Vi fikk en slik på deling der jeg jobbet sist. Koset oss hvert vaktskifte :)

edit: endret litt tekst.

Endret av jack
Skrevet

det er fem trenere der, ikke tre, sorry rotet.

Jeg har ikke tenkt å legge så mye penger i det, en kurv til hver er helt uaktuellt.

Anyone?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis det er en kurv på deling til alle som jobber der syns jeg det hørtes ut som en god ide jeg! Koselig å ha litt ekstra knask på jobben også rundt juletider.

Skrevet

Men nå er dette et treningssenter som bare er oppe på kveldstid, det er ingen der om dagen. Men det er jo folk der hver eneste ettermiddag fra halv fem til rundt halv ti.....

kan jeg fremdeles satse på en sånn kurv? Og hva bør jeg putte oppi?

Skrevet

Hva med å lage i stand en flott fruktkurv? Og kanskje litt sjokolade i? Mer en slik kurv som de kan spise av innimellom øktene?

Skrevet

Frukt...? Hmm ja kanskje det...? Frukt og sjokolade? Hmm...

god idè :)

Skrevet

Og putt gjerne i noen av de hjemmebakte julekakene dine også! :sikle:

Skrevet

Frukt, sjokolade, julemarsipan, noen hjemmebakte julekaker, appelsin/mandarin og kanskje noen nøtter? En skikkelig julekurv :)

Skrevet

Etternøleren slenger på et lite tips:

Kransekake og masse Twist oppi og rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...