Gå til innhold

Mascara: Double Extensions L'oreal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne mascaraen forrige dagen. Er ikke vel bevandret innen sminke i det hele tatt. Det eneste jeg bruker er mascara. Hva er spesielt med denne? To børster, dene ene hvit (base-et-eller-annet) og den andre vanlig.

Hvordan bruker jeg denne? Først den hvite, så vente litt, så den vanlige...:klø: ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bruker jeg denne? Først den hvite, så vente litt, så den vanlige...:klø: ??

Skrevet

Er den den hvor den svarte delen har en kam-aktig børste? I såfall er det den VERSTE mascaraen jeg noensinne har prøvd :ler: Fikk 4 gigavipper...

Skrevet

Hehe..ja, alle de der billig merkene er grusomme.. Jeg har prøvd samtlige av de bare for morsomt (og sikkert litt fordi Penelope Cruz er lekker "med de på". Eneste som fungerer for meg er Diorshow fra Christian Dior. Det er nok det eneste som fungerer for Penelope også, det og to par med falske øyenvipper ;)

Skrevet
Hehe..ja, alle de der billig merkene er grusomme.. Jeg har prøvd samtlige av de bare for morsomt (og sikkert litt fordi Penelope Cruz er lekker "med de på". Eneste som fungerer for meg er Diorshow fra Christian Dior. Det er nok det eneste som fungerer for Penelope også, det og to par med falske øyenvipper ;)

It was me. Glemte og logge inn. Grøss og gru.

Skrevet

Jeg tar først den hvite, og deretter den svarte med en gang. Hvis det hvite laget tørker, blir det bare klumpete.

Skrevet

Da jeg hadde den gjorde jeg som lillesky. Om den hvite tørker får man gigavipper.

Skrevet
Jeg tar først den hvite, og deretter den svarte med en gang. Hvis det hvite laget tørker, blir det bare klumpete.

Jeg også. Yndlingsmascaraen min! syns den er perfekt.

Skrevet
Er den den hvor den svarte delen har en kam-aktig børste? I såfall er det den VERSTE mascaraen jeg noensinne har prøvd  :ler:  Fikk 4 gigavipper...

Det er VOLUME SHOCKING, det. FOrresten, den er ræven

Skrevet

Jeg har brukt den engang, men jeg tokk hvit på begge øynene først og så tar på det svarte. Det er jo bare som du tar på 2 laget med mascara.

Så lenge vippene blir skillet så er det ikke noe problem.

Skrevet

OK! Takk jenter!! :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...