Thomasine Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Fikk denne mascaraen forrige dagen. Er ikke vel bevandret innen sminke i det hele tatt. Det eneste jeg bruker er mascara. Hva er spesielt med denne? To børster, dene ene hvit (base-et-eller-annet) og den andre vanlig. Hvordan bruker jeg denne? Først den hvite, så vente litt, så den vanlige...:klø: ??
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hvordan bruker jeg denne? Først den hvite, så vente litt, så den vanlige...:klø: ?? ←
Gjest sion Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Er den den hvor den svarte delen har en kam-aktig børste? I såfall er det den VERSTE mascaraen jeg noensinne har prøvd Fikk 4 gigavipper...
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hehe..ja, alle de der billig merkene er grusomme.. Jeg har prøvd samtlige av de bare for morsomt (og sikkert litt fordi Penelope Cruz er lekker "med de på". Eneste som fungerer for meg er Diorshow fra Christian Dior. Det er nok det eneste som fungerer for Penelope også, det og to par med falske øyenvipper
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hehe..ja, alle de der billig merkene er grusomme.. Jeg har prøvd samtlige av de bare for morsomt (og sikkert litt fordi Penelope Cruz er lekker "med de på". Eneste som fungerer for meg er Diorshow fra Christian Dior. Det er nok det eneste som fungerer for Penelope også, det og to par med falske øyenvipper ← It was me. Glemte og logge inn. Grøss og gru.
lillesky Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Jeg tar først den hvite, og deretter den svarte med en gang. Hvis det hvite laget tørker, blir det bare klumpete.
Gjest Meep Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Da jeg hadde den gjorde jeg som lillesky. Om den hvite tørker får man gigavipper.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Jeg tar først den hvite, og deretter den svarte med en gang. Hvis det hvite laget tørker, blir det bare klumpete. ← Jeg også. Yndlingsmascaraen min! syns den er perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Er den den hvor den svarte delen har en kam-aktig børste? I såfall er det den VERSTE mascaraen jeg noensinne har prøvd Fikk 4 gigavipper... ← Det er VOLUME SHOCKING, det. FOrresten, den er ræven
Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Jeg har brukt den engang, men jeg tokk hvit på begge øynene først og så tar på det svarte. Det er jo bare som du tar på 2 laget med mascara. Så lenge vippene blir skillet så er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå