Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei! Er bedt i 25-årsdag til ei venninne som jeg egentlig har hatt veldig lite med å gjøre de siste årene. Vet derfor lite om hva hun liker og hva hun har lenger. Hva ville du ha kjøpt, til ca 150 kroner?
Gjest niomi Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Gooood vin, eller flaske champagne? Evt en god body lotion eller andre velvære-greier.
Gjest Hilde79 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Gavekort på Body Shop. Funker som fjell
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Vin- eller vannkaraffel (noe alle trenger og har man fra før, trenger man kanskje en til for større lag)
Chelsea Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Gavekort f.eks. på et glassmagasin eller CD-butikk.
Plym Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Gooood vin, eller flaske champagne? Evt en god body lotion eller andre velvære-greier. ← En halvgod vin ville vel være mer passende i dette tilfellet, jf overskrift
Gjest niomi Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 En halvgod vin ville vel være mer passende i dette tilfellet, jf overskrift ← Halvgod vin til 150 kr.
colazero Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hei! Er bedt i 25-årsdag til ei venninne som jeg egentlig har hatt veldig lite med å gjøre de siste årene. Vet derfor lite om hva hun liker og hva hun har lenger. Hva ville du ha kjøpt, til ca 150 kroner? ← En flaske vin og en sånn søt liten bok med froskjellige sitater i.
Gjest niomi Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 En flaske vin og en sånn søt liten bok med froskjellige sitater i. ← Hater sånne sitatbøker. Hva skal man med det? Jeg har opptil flere, ett-eller-annet sted. Eller forresten - de forsvant i søpla da jeg flyttet sist. Ubrukt. Bladde vel igjennom hver og enklt da jeg fikk de, men etter det var de glemt.
Trampe Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg var i bursdag hos ei såkalt "halvgod" venninne forrige helg, og kjøpte en elegant proppedings som man setter i vinflaska om man ikke drikker den opp. Den var i børstet stål og sort hard gummi, kjøpt på en butikk som fører black design. Hun ble kjempeglad, og flere andre skulle også skaffe seg sånne. Slo fint an det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå