Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Selvfølgelig oppdager jeg først dette dagen etter... (Hvorfor i all verden gikk ikke alarmen i butikken??????????????????) Jakka koster 98, nærmeste butikk ligger 40 minutter unna. Med andre ord, ingen stor krise om jeg ødelegger jakka. Billigere det enn å reise tilbake å prøve å forklare... Men noen tips til hvordan jeg får den av. (Tenkte litt på baufil...) Virker ikke som det er fargestoff i. (H&M butikk jeg har vært på...)
Susannah Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Å, det der er irriterende! Da jeg bodde i utlandet sendte min mor meg en genser i gave, fra Cubus. Den kom seg helt bort til meg og der oppdaget jeg at alarmbrikken fremdeles var på... Turde ikke å prøve selv med noe alarmfjerning, sendte den helt tilbake til Norge. Men kanskje en god avbitertang kan gå?
Gjest Fresh Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det skal ikke være mulig å få av alarmen uten å ødelegge plagget. Hvis det ikke er så farlig kan du bare ta en saks og klippe den løs, ellers må du nok ta den med tilbake til butikken. Det hendte av og til i den butikken jeg jobbet at kunder kom tilbake med klær hvor alarmen fremdeles satt på. Det skyldtes at føleren i utgangsdøra var avslått, og at det hadde vært så hektisk at vi ikke hadde lagt merke til at alarmen fremdeles satt på.
Gjest Gjest_hardcore_* Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Kan jo være det er en fargeampull og ikke hylealarm, men de har vel hylealarmer på H&M kanskje. Men er det kun fargeampull er det ikke noe som hyler når du går ut av butikken. Fort gjort å glemme det, men veldig irriterende. Du kan jo ringe butikken og høre om du kan sende den til de med kopi av kvitteringen og høre om de kan legge ut for porto.. Vet ikke hvordan de stiller seg til sånt. Iallefall kan du ringe og høre hva de foreslår av løsninger, annet enn at du kommer dit med plagget. Modern kjøpte en genser i danmark til min bror. Der satt alarmen igjen da han pakket den opp på julaften. Det endte med at den ble sendt, på butikkens regning, ned til Danmark og opp igjen. Denne gangen uten alarm.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Takk for tips. Det ordner seg sannsynligvis veldig bra Ei på jobben her bor i nærheten av H&M og skulle likevel innom en dag for å kjøpe ei jakke til dattera. Så hun tar den med seg for meg. Snakket med de i butikken, skulle ikke være noe problem. Så da satser jeg på den løsningen i stedet for å satse på at det går bra.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 egentlig ikke problem! Ring butikken og få de du handlet hos til å ringe til en butikk i nærheten av deg som har samme system. De sier at du kommer med jakken og hjelper deg å ta alarmen av. Selvsagt litt ekstraarbeid, men lettere enn å dra i 40 min. Mye som løser seg ved en telefonsamtale når man er mest frustrert. Sannsynligvis er det alarmen som er ødelagt siden den ikke pep på disken eller i døren.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Det skal ikke være mulig å få av alarmen uten å ødelegge plagget. Hvis det ikke er så farlig kan du bare ta en saks og klippe den løs, ellers må du nok ta den med tilbake til butikken. Det hendte av og til i den butikken jeg jobbet at kunder kom tilbake med klær hvor alarmen fremdeles satt på. Det skyldtes at føleren i utgangsdøra var avslått, og at det hadde vært så hektisk at vi ikke hadde lagt merke til at alarmen fremdeles satt på. ← Med en tang og litt tålmodighet så går alt an :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå