Sukkersøta Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hvordan kan jeg forandre den slik at den blir en mpg fil?? Får jo ikke sett filmen, og jeg som er GRØNN på sånne ting!! Takk for svar
wind-up bird Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 (endret) Last ned og installer videolan, direktelink til installasjonsfil, og bruk den som avspiller for å se filmen. Endret: Det er mye arbeid å gjøre avi-filen om til en mpg, så selv om det er mulig, vil ikke jeg anbefale det.. Endret 6. november 2006 av wind-up bird
skrue Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hvordan kan jeg forandre den slik at den blir en mpg fil?? Får jo ikke sett filmen, og jeg som er GRØNN på sånne ting!! AVI og MPEG er sagt på en enkel måte to forskjellige måter å lagre digitale videodata på. For å gjøre om fra et format til et annet må man ha et program som kam omkode filmen. Dette kan være en ganske omfattende jobb. Prøv heller å finne ut hvilken dekoder du trenger for å se filmen og installer denne på maskinen din.
Gjest Kaffomann Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor lete når man har noe som spiller "alt"? http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
skrue Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor lete når man har noe som spiller "alt"? http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html ← Grei den, bruker den selv. Noen vil kanskje bruke media player for alt?
Gjest Kaffomann Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Joa, sadomasochister finnes overalt.
sEnsAtion Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 .AVI? Det bør Windows Mediaplayer 9+ klare å spille av fint.
Cronos Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Ikke hvis man ikke har riktig codec. Men det kan fikses pr. oppskrift ovenfor.
skrue Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 .AVI? Det bør Windows Mediaplayer 9+ klare å spille av fint. ← Så enkelt er det ikke. Rent teknisk er AVI er bare et filformat (containerformat). Inne i denne filen er f.eks bildedata kodet i henhold til en codecs spesifikasjon. Så man trenger mange forskjellig codecer for å kunne spille av alle mulige AVI-filer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå