Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå bestemt meg for å bleke hårene på armene mine, for de er veldig mørke og lange. men hvis jeg bleker dem lyse blir det seende rart ut, for jeg har mørkt hår ellers. så finnes det noe blekingsmiddel der håret ikke blir helt lyst?

eller er det alternative metoder jeg kan bruke?

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å ikke få helt lyse hår ved bleking, så har du bare blekemiddelet i litt kortere tid enn det som er opplyst på pakken. Du må kanskje prøve deg frem litt først på et lite område, men det funker helt fint. :)

Skrevet

noen som vet hvor man får kjøpt blekemiddel?

Skrevet

Du får kjøpt det på vita, men vær forberedt på at det svir skikkelig.

Jeg har epilert armene noen ganger. Håret som vokser tilbake er MYE tynnere og mindre mørkt! Anbefales!

Skrevet
Du får kjøpt det på vita, men vær forberedt på at det svir skikkelig.

Jeg har epilert armene noen ganger. Håret som vokser tilbake er MYE tynnere og mindre mørkt! Anbefales!

Men det høres SÅ VONDT ut.... :(

Overbevis meg. :grine:

Skrevet

Jeg har også mørke, lange hår på armene. Og det ser helt teit ut, da jeg er lys i hud og hår ellers. Så det ser unaturlig og sykt ut!

Har bestillt time for å få vokset legger, og har veldig lyst og ta armene også da. Men er det normalt egentlig?

Men bleking er jo åsså en mulighet da. (selv om jeg vil ha hårene bort :sur: )

Skrevet

Jeg vokser armene, og det er bare herlig med "babyhud" på armene. Dessuten, til meg ble det mindre hårvekst, har vokset jevnlig i flere år nå, en gang i måneden eller sjeldnere. Anbefales!

Gjest Saramia
Skrevet

Jeg pleier å bruke white sprit, hjelper som bare rakkern!

Skrevet
Jeg pleier å bruke white sprit, hjelper som bare rakkern!

Kan du ikke prøve å drikke litt?

Men over til tema!

Tanita:

Gjør du det i salong?

Skrevet

tanita: hvor mye betaler du per gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...