Gjest blissen Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg har nuppelignende hud på overarmene og lurer på om det er noen som vet hvordan man kan redusere/fjerne disse.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Kjøp deg body lotion f.eks. av merket Peter Thomas Roth inne på Strawberrynet.com. Koster ca kr 250 (dermed obs. for toll). Eller annen body lotoion med 8-12 % aha syre. Søk på ketoris pilaris på dette forumet og på nettet. Jeg har hatt dette problemet i 15 år og nå er det så godt som borte!!! Ikke noe stress lenger etter at jeg begynet å smøre meg med denne bodylotion en gang pr. dag.
Lizzee Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Også bør/kan du bruke en god pealing i tillegg!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Du kan prøve Eucerin 10% karbamid lotion eller Locobase LPL krem, begge fra apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Et lite tips, nupper på overarmene kan skyldes for lite fettsyrer i kroppen...ta omega 3, spis fisk, nøtter ol. Fikk dette tipset av en ernæringsfysiolog, og det viste seg stemme for min del hvertfall
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Spis lite, aller helst bare grønnsaker, frukt, drikk vann og tren.. Peel og tilfør fuktighet.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Spis lite, aller helst bare grønnsaker, frukt, drikk vann og tren.. Peel og tilfør fuktighet. ← HA,HA,HA,HA
Gjest Tanita Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Face & bodyscrub fra MD er god mot det. Pluss en god bodylotion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå