Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har alltid inbildt meg at jeg er totalt hetro. Er gift og er veldig glad i mannen min, men.. Det er et stort men Jeg klarer ikke få tankene vekk fra jenter, blir forelsket og nyter "synet av jenter". Har hørt om folk som etter flere års samliv finner ut at dem er homofile, er noe merkelige greier. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Vil ikke såre mannen min, men føler det er så feil å "holde han for narr". Jeg elsker han, men ikke på den måten (om noen skjønner) Er så frustert at det begynner å gå på helsa løs. Hva er det som feiler meg?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Tørr du ta steget å prøve en jente...
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Har alltid inbildt meg at jeg er totalt hetro. Er gift og er veldig glad i mannen min, men.. Det er et stort men Jeg klarer ikke få tankene vekk fra jenter, blir forelsket og nyter "synet av jenter". Har hørt om folk som etter flere års samliv finner ut at dem er homofile, er noe merkelige greier. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Vil ikke såre mannen min, men føler det er så feil å "holde han for narr". Jeg elsker han, men ikke på den måten (om noen skjønner) Er så frustert at det begynner å gå på helsa løs. Hva er det som feiler meg? ← Det feiler deg ingenting. Få deg mye sex med ei jente.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Er gift.. vil ikke være utro heller, er skikkelig i mot det. Men det finnes vel ingen ting jeg vil heller enn å være med ei jente..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Er gift.. vil ikke være utro heller, er skikkelig i mot det. Men det finnes vel ingen ting jeg vil heller enn å være med ei jente.. ← Du er homo.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Du kan jo foreslå trekant for mannen din? Får du prøvd sex med en jente uten å være utro:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå