Gå til innhold

klitoris-stimulator!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?? jeg har så lyst til å finne en vibrator til klitoris som jeg kan bruke undr samleie..og ha en stor vanlig vibrator da,blir bare i veien.sett en som heter laya spot eller no..men dn er jo så rund og avlang,kan umulig legges på klitoris ? og funke?? hm.. har du noen tips? nett-steder jg kan få gjort en bra en på som ikke er så altfor dyr? råd og tips taes imot med STOR takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Layaspot kan jeg anbefale på det varmeste. Den er liten nok og kraftig nok. Den treffer både klitoris og området rundt. Alt hvor du velger å legge den. I tillegg så har den ulike vibrasjoner. Du finner alltid en som funker for deg ;)

Skrevet

Okej..vanskelig for å få orgasme,og har brukt en vibrator (bunny ett eller annet) som da har en hard tupp som er rettet mot klit. tenkte derfor at en sånn rund,oval og myk vibrator ikke ville funke for meg,siden det står at den er like god til å massere NAKKEN liksom.. hm

Skrevet
Okej..vanskelig for å få orgasme,og har brukt en vibrator (bunny ett eller annet) som da har en hard tupp som er rettet mot klit. tenkte derfor at en sånn rund,oval og myk vibrator ikke ville funke for meg,siden det står at den er like god til å massere NAKKEN liksom.. hm

Kan ikke si at Layaspoten er myk da. Den er faktisk fast og utrolig herlig. Utseendemessig så er den stilig. Ikke lett å skjønne hva det faktisk er.

Skrevet

Mm..

vanskelig å forklare..men jeg følte den var så lang og oval,hadde liksom ikke noen tapper,kanter eller no..som gjør at den bare maserer klitten,føler den masserer hele området liksom..er det lett åkomme da?

Skrevet

Du kan velge selv om du vil ha stimulering på et større område eller kun et lite. Den går veldig lett å bevege fram og tilbake dersom du ønsker det. Den gir deg mange muligheter. Kan bare si at du må prøve selv. Tok meg noen forsøk før jeg fikk med meg alle mulighetene.

Er da ikke så mange kroner å tape dersom du ikke skulle like den?

Skrevet

Nei den var jo ik allverdens dyr heller!:)

får kanskje spandere den ja;)

Skrevet

erotikkland.no har den

erotikknett.no har den

forvoksne.no har den

zazel.no har den..

ble litt usikker nå,men tror alle de har den!! :D

Skrevet

Finnes det noen klitoris-stimulator til å feste på seg da, som man kan ha på under samleie, uten at den er i veien og/ eller blir dyttet vekk av bevegelsene?

Skrevet

Eller venus butterfly..er sånn man setter på..

han kommer jo fint til for d;)

Skrevet

Åh!! den likte jeg :D takk!

billig var den å..... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...