Yme Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Men, som sakt, så kan jo ikke jeg legge egg... Drittsekker... http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Ingenting er så herlig som barnelatter. Den er spontan og kommer fra hjertet. Det er en grunn til at vi voksne oppfører oss som tullinger bare for å få fram litt latter
Infinity Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det er ikke mye som skal til for å glede de små.
Snuppen Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 hihihi såå søt! trakk mer og mer på smilebåndet..hadde skikkelig lattis den lille krabbaten! takk for at du la ut link..elsker sånn:D
Yme Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Ja, likte at'n hadde sån grov viskylatter
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Er det kun meg som absolutt ikke blir verpesjuk av små søte unger...?
Lillemor Gull Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Er det kun meg som absolutt ikke blir verpesjuk av små søte unger...? ← Jeg blir heller ikke verpesjuk. Synes de er veldig søte, men jeg får ikke lyst på flere.
Hu i Svingen Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Er det kun meg som absolutt ikke blir verpesjuk av små søte unger...? ← Ikke bare deg nei...
Snuppen Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Lillemor Gull..du sier du ik blir verpesjuk og får lyst på flere.. men du har jo noen da vaffal!.. heheh.. da er d kanskje ik så rart--
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Jeg blir heller ikke verpesjuk. Synes de er veldig søte, men jeg får ikke lyst på flere. ← Jeg er overhode ikke værpesyk. Har sagt nei takk til flere barn. Nå må det sies at jeg har to stykker da. Gleder meg bare til å bli bestemor men håper at det tar noen år til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå