Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Kunne dere blitt sammen med en person som liker begge kjønn? Selvsagt forutsatt at han var trofast og ikke ønsket å leve ut begge sidene samtidig? Jeg ville vært veldig skeptisk i prinsippet, men verre å være kategorisk når man står midt oppe i det og er stormforelsket Liker ikke tanken på ham med andre gutter, men så liker jeg ikke tanken på han med andre jenter heller
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg tror en gutt hadde hatt mye lettere for å leve med det om hun likte gutter og jenter enn en jente som skulle være sammen med en gutt som likte jenter og gutter.
Gjest Gjest_Engelen_* Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Hvorfor går folk alltid ut fra at er man bifil så er man alltid utro?? Det er fullt mulig å holde seg til en partner selv om man er bifil. Det betyr tross alt bare at man forelsker seg i begge kjønn, ikke at man kun tenker på sex hele tiden! Blir like oppgitt hver gang ...
Gjest Gjest_Engelen_* Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Og jeg er forresten ikke bifil selv, men regner meg som biseksuell.
Gjest Gjest_Engelen_* Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Tenner seksuelt på samme kjønn, men blir ikke forelsket. Kunne ikke tenkt meg å vært sammen med en annen kvinne.
Gjest Eir Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Jeg ser ikke at det skulle være relevant, så lenge man er i ett monogamt forhold med vedkommende.
Gjest Gjest_Engelen_* Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Men det betyr heller ikke at jeg er utro og har sex med alle kvinner jeg treffer! Det er ikke noe jeg må ha. Men er jeg i et forhold og han syns det er ok og vi treffer på den rette personen er jeg åpen for det. Men da må vi være sammen om det vel og merke. Men nå skulle ikke dette handle om meg da. Jeg hadde ikke hatt problemer med å være sammen med en bifil mann. Hadde gått ut i fra at han var trofast mot meg og virkelig ville være sammen med meg.
Gjest Gjest_Engelen_* Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Redd for å fortelle hva gjest?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Redd for å fortelle hva gjest? ← At du tenner på jenter?
Gjest Gjest_Engelen_* Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Hva har det med noe som helst å gjøre??
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Er hetrofil selv. Men har mange venninner som er bifile og de er alle gift og trofaste. Så når personen blir forelsket så er de forelsket. Hadde ikke gått og tenkt på dette. Hvis han er forelsket i deg så klarer han nok å være trofast også!
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Jeg ser ikke at det skulle være relevant, så lenge man er i ett monogamt forhold med vedkommende. ← Har ingen betydning for meg at vedkommende er bifil så lenge vi to har avtalt hva som er ok og ikke ok i forholdet. Og som noen påpeker så er bifil en som blir forelsket i begge kjønn. Er han forelsket i meg og har et forhold til meg så må han faktisk holde seg til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå