Nokså Skrevet 30. januar 2003 #1 Skrevet 30. januar 2003 Nytt spørsmål fra en undrende meg :o Hvis man får foretatt en abort (med pille eller "manuelt") kan det minske sjansene for å bli gravid senere ? Takknemelig for svar Nokså
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. januar 2003 #2 Skrevet 30. januar 2003 At man kan bli steril etter en abort skjer ytterst sjelden, med dagens kyndige leger er sjansen omtrent lik null. Men argumentet er ofte brukt av abortmotstandere som ikke er særlig nøye med faktaopplysninger i sin fanatiske pro-life propaganda. Til orientering så finnes disse pro-life folkene også her på KG- men ikke la deg skremme av den grunn, og stol på legen din. Milla
Trebarnsmor Skrevet 30. januar 2003 #3 Skrevet 30. januar 2003 Jeg kjenner er dame som har tatt utallige aborter og som fortalte meg dette: For hver abort du tar,desto mindre sjanser er det for at du blir gravid igjen. Da mener jeg ikke at det er 20% mindre sjanser men en liten %. Jeg har aldri tatt abort og kan egentlig ikke uttale meg,men dette var ihvertfall det hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå