Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er på jakt etter eit fleece-teppe og bomulls-stoff som kan brukast til å sy slik snøggel-bøggel og andre baby-tekstilar, nokon som veit om nettsider som sel dette?
Grooo Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Europris har hatt en del fine fleece-pledd.. Ellers har jeg brukt ensfargede pledd og bomullsstoffer, og klippet og applikert selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Bare vær klar over hvor brennbart fleece-stoff er ! Fleece er sikkert flott til mange ting, men brennbarheten er virkelig skummel. Noe man bør tenke på når man bruker fleece-luer,fleece gensere,fleece-votter etc etc..........
Grooo Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jepp, fleece kan være skummelt. Men som underlag i lekegrinda tror jeg det er ganske trygt
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Bare vær klar over hvor brennbart fleece-stoff er ! Fleece er sikkert flott til mange ting, men brennbarheten er virkelig skummel. Noe man bør tenke på når man bruker fleece-luer,fleece gensere,fleece-votter etc etc.......... ← Er det ikkje fleece som ikkje brenn då, berre smeltar?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Vi skal forresten bruke snøggel-bøggelen på turar i vogna, er vel ikkje den mest brann-utsatte staden det, tenker eg.
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Er det ikkje fleece som ikkje brenn då, berre smeltar? ← I såfall gjør det vel ikke saken så mye bedre i fht sikkerhet?
Grooo Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Smeltet fleece gjør minst like mye skade på barnehud som andre brennbare ting kan gjøre... Men det er forskjell på fleece også.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 I såfall gjør det vel ikke saken så mye bedre i fht sikkerhet? ← Har bare hørt at fleece skal vere meir brannsikkert enn vanleg bomulls-materiale. Men er nok som Grooo seier forskjell på fleece-materiale ja. Fleire som har sett fleece-tepper med fine mønster som kan passe på barne-tepper?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Takk for fleire tips. Ingen nettstader som sel fleece-tepper då? Bur så langt frå slike kjedebutikkar...
Tivoli Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 masse fine på stoff og stil sine nettsider
Gjest Dingo Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Kid har nettbutikk www.kid.no Siden fleece smelter, bør ein velge ull. Men barna mine har nok både klær og pledd i fleece
Grooo Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Stoff og stil har veldig mye bra, absolutt verdt å bestille katalog fra dem for nettsidene har bare en brøkdel av hva de har.
Jentemamma Skrevet 22. januar 2007 #15 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er sikkert helt teit - men hva er en snøggel bøggel??
Fru Fomle Skrevet 22. januar 2007 #16 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er sikkert helt teit - men hva er en snøggel bøggel?? ← Se her!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 22. januar 2007 #17 Skrevet 22. januar 2007 Stoff og stil har veldig mye bra, absolutt verdt å bestille katalog fra dem for nettsidene har bare en brøkdel av hva de har. ← Katalog bestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå