Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 er forelska i en fyr jeg har ett vennskap og sex forhold med. det som er , er at hver gang vi har vært sammen og jeg skal gå. føler jeg at livet ikke er verdt noe, uten han på en måte. og jeg går rundt med ett savn inni meg og tomrom fra gang til gang vi treffes. jeg lever liksom fra gang til gang. jeg vet at han ikke er en unnskyldning for at jeg lar disse følelesene komme og at jeg er deprimert. for jeg holdt han borte i en periode på flere år. og da forsvant disse vonde følelesene. skal jeg kutte han ut er jeg besatt er det syk kjærlighet eller er jeg syk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Ikke så greit for noen her å svare riktig på dette, men det høres ut på det du skriver som om dere har et "fu*king good friends-forhold", uten de gjensidige følelsene som du kanskje trenger? Tror det er ganske normalt i forhold som aldri blir "offentlige" kjæresteforhold, men likevel inkluderer sex, at dene ene blir forelsket, mens den andre ikke blir det. Puh! Lang setning... Dersom dette stemmer, bør du fortelle ham hva du føler, og få svar på om dere er meant to be. Hvis ikke, klarer du kanskje ikke å fortsette på samme måte. Slutte med sex, eller rett og slett dumpe ham. Lykke til uansett. Og husk, ting tyder på at han ikke er den rette, siden du ikke er lykkelig. Kanskje venter Han rundt neste sving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 ja vi har et fucking friends forhold. han vet nok ikke at jeg har følelser for han en da. og jeg kommer ikke til å si det. for jeg vet at fra hans sin side vil det aldri bli noe mer mellom oss. jeg vil ikke ha han som kjæreste heller. for han sier selv, at han aldri vil eller klarer å være trofast mot noen. han er en såkalt rundbrenner av dimensjoner. jeg vet at vi ikke er meant to be. men blir så skremt av den tomheten jeg føler hver gang vi har tilbrakt tid sammen. forøvrig er han en god venn, og vi kan snakke om alt. jeg tror han liker meg som en venn og at det ikke bare er sex. jeg håper iallefall det. men jeg finner ikke den rette tror jeg. det er så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Har du snakket om at du vil ha noe mer enn det dere har. Hvor står han. Vil han bare ha deg til sex kutt han ut da kommer du til å lide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 jeg vet at det ikke blir noe mer. det er ikke problemet. problemet er den tomheten jeg føler når vi har vært sammen . hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Den tomheten kommer nettopp fordi du vet at det aldri kommer til å bli noe mer. Når du er forelsket i ham og han ikke er det i deg, er det nesten litt selvpining å fortsette å være elskere. Hva om du forklarer ham situasjonen og sier at dere bare skal være venner fra nå? Eller hvis du ikke vil fortelle ham det, finn opp en annen elsker og si at du ikke kan ligge med ham mer på grunn av det? Jeg synes i hvert fall ikke det er noen god ide å fortsette å være elskere når den ene er forelsket og ikke den andre. Og hadde det vært meg hadde jeg vært ærlig og fortalt hvorfor. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #7 Del Skrevet 26. mars 2002 ja jeg vet at jeg bare burde kutte det ut. men det er vanskelig. men jeg får vel bare prøve. det er bare det at jeg er så glad når vi tilbringer tid sammen. han får meg til å føle meg så levende. men etterpå kommer nedturen da. snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 29. mars 2002 #8 Del Skrevet 29. mars 2002 Når følelser ikke er gjengjeldt føles tomheten plagsom... Kom deg videre i livet,- du fortjener MER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Det er akkurat som om det hadde vært jeg som skrev det innlegget for 4 mnd siden. Jeg hadde det helt likt som deg. Vi hadde et "fucking good friend" forhold men uheldigvis eller skal jeg si heldigvis fikk begge to følelser for hverandre og nå er vi sammen. Det du må gjøre er å spørre han hva han vil? om han ser på deg som noe mer enn bare sex,det er ikke lett jeg vet. Det kan jo være han føler som deg, hvem vet! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 nei, jeg vet meget godt at han ikke har følelser for meg og nå vet jeg at jeg må kutte det ut for det tar bare knekken på meg.skjønner ikke hvordan jeg orket å drive sånn med han i nærmere tre år. vi hadde ett opphold på fem år. men det tok meg fem uker å innse at dette ikke går. han gjør meg rett og slett syk. og det er jo i grunnen ikke hans feil. det er bare jeg som må holde meg unna, for dette er dritt. jeg skvetter når telefonen ringer og han er det eneste jeg tenker på. jeg har med telefonen overalt i tilfelle han skal ringe osv osv. nei fy søren. og til alle i samme situasjon som meg. hopp av karusellen NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå