Gjest ElisabethH Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 (endret) Noen som kan hjelpe meg på vei til å finne min drømmelipgloss? Ønsker meg en lipgloss hvor fargen gjerne syns litt, og som ikke er for klissete eller "stiv". Håper den kan vare litt også, og at den ikke forsvinner helt hvis man tar en zip av kaffekoppen... Har Lancome sin "jucytube"nå, og er fornøyd med varigheten og at det blir litt farge på leppene, men synes den er innmari stiv på leppene og ganske klissete. Er så ekkelt når man har løst, langt hår og hårstrå staddig klistrer seg til leppene. Har du noen forslag?? Endret 5. november 2006 av ElisabethH
Gjest Blanca Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Prøv Dior Addict fra Dior. De gir litt farge, klisser ikke og sitter bra på. Selv er jeg veldig begeistret for farge nr. 631; en nøytral rosa/korall. Glossimer fra Chanel er også veldig gode. De gir ikke like mye glosseffekt som Juicy Tubes, men bra med farge, skimmer og de sitter lenge på. Du finner mange nøytrale farger derfra; Ginger er min favoritt.
Søtpotita Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Eg har vore nøgd med denne frå YSL, ikkje særleg klissete, bra for leppene og gir farge. Men gir kanskje ikkje så mykje glans.
Gjest Blanca Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Lip Fusion! ← Men den er ganske klissete og gir minimalt med farge.
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Men den er ganske klissete og gir minimalt med farge. ← Ja, og lukter ekkelt og gir i hvertfall ikke større lepper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå