smile Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er i uke 10+4. Nå har jeg blødd friskt blod i flere timer. Må bruke bind men har ikke skiftet så ofte. Det kommer små klumper ut men ikke mye. Jeg har også litt murringer og stikkinger i underlivet. Har vært i kontakt med lege men de kunne max gi meg en GU. Jeg spurte etter UL men det hadde de ikke og var visst ikke aktuelt.... Jeg kunne trygt vente til i morgen siden de uansett ikke fikk gjort noe, men på hun virket det som om jeg burde ha mer vondt. Nå er jeg veldig oppgitt, lei meg og usikker. Hvor mye blør man ved en SA? Dette føles som en svak menstruasjon. Har hørt om de som blør skikkelig mye. Jeg skal til fastlege i morra men vil jo gjerne ha svar nå!!! (skjønner at jeg ikke får det altså!)
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Kan dessverre ikke hjelpe deg. Har kun hatt MA og blødde myye da, og gjorde sinnsykt vondt. Håper det går bra
Vannmelon Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 (endret) Huff.. Håper det går bra, Smile! Skulle ønske jeg hadde et svar til deg. Edit: Ei jeg kjenner spontanaborterte, hun beskrev det som kniver som ble vridd rundt i magen. Endret 5. november 2006 av Vannmelon
Pi@ Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg kan desverre ikke gi deg noe svar, jeg bare håper det beste. Skjønner at ventetida fram til i morra blir så altfor lang.
smile Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Huff- ja! Det er ikke så mye å gjøre annet enn å vente. Hadde bare vært så godt å få et svar -NÅ!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Jeg har opplevd en SA og blødde da friskt blod med klumper. Men jeg blødde forholdsvis mye og hadde samtidig intense magesmerter. Jeg dro på legevakta her i Oslo og fikk en GU undersøkelse. Innvendig ultralyd fikk jeg først et par dager senere hos gynekologen min. Selvom ultralyd er det beste, kan en vanlig GU gi mange svar. Legen så at livmoren min var åpen og kunne derfor konkludere med at jeg opplevde en SA. Hvis jeg var deg ville jeg tatt GU i kveld, slik at du slipper å gå et døgn uten å vite.. Å ikke vite er det absolutt verste. Lykke til Tenker på deg
smile Skrevet 5. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2006 Men jeg måtte vente 4 timer for å komme inn til lege og det orket jeg rett og slett ikke. Hun som satt i skranken sa at hvis jeg var heldig tok de en GU så det hørtes ikke ut som om det var sikkert at de gjorde det en gang.... Å få UL var helt uaktuelt( jeg spurte). SKal uansett til lege i morra.... :cry:
Pi@ Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Huff- ja! Det er ikke så mye å gjøre annet enn å vente. Hadde bare vært så godt å få et svar -NÅ! ← Skjønner deg så veldig godt. Da jeg opplevde MA'en min fikk jeg heldigvis komme til UL samme dag som jeg hadde litt rosa utflod. Føler så veldig med deg og håper på det beste
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Jeg har opplevd en SA å det merker du,tro meg! det er den verste smerten jeg noen gang har hatt,har aldri hatt det så vondt før..
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 MA = missed abortion. Dødt, men støtes ikke ut.
smile Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Hva er en MA? ← ma=missed abortation sa= spontan abort
smile Skrevet 5. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2006 Jeg har opplevd en SA å det merker du,tro meg! det er den verste smerten jeg noen gang har hatt,har aldri hatt det så vondt før.. ← Godt å høre det da, misforstå meg rett! Synes ikke jeg har så vondt nå men kjenner jeg blør. Allikevel trodde jeg man skulle blø enda mer.... :klø: Ikke godt å bli klok på. Men det blir godt å komme til lege i morra.
anna panna Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Hei. jeg har hatt en SA.... det gjorde ikke vondt. er redd å si det........men det skal ikke blø så voldsomt i et normalt svangerskap......... krysser fingre, og håper på det beste. Det betse tipset jeg kan gi deg er, LEGG DEG RETT UT PÅ SOFAEN. ikke ta tunge løft!!!!!!!!!
Tika Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde ikke vondt og en normalblødning som tok seg opp etter vert. Desverre.
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 jeg har oxo hatt 2 spontanaborter.. og jeg kjente ingen smerte i det hele tatt..... men hadde en kjempesterk blødning som rant nedover baina mine...... fortell hvordan det gikk når du har vært hos legen.... lykke til og stor klem
angelou Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 uff, dette var leit å lese smile - håper på det beste for deg
smile Skrevet 6. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 6. november 2006 Ja det er veldig trist hvis dette skulle gå galt. Skal selvfølgelig oppdatere dere i kveld hvis jeg vet noe mer da. Det gode er (tror det er bra???) er at nå blør jeg mindre enn i går. Jeg har aldri blødd så det har runnet nedover beina. Fortsatt lite klumper. Så det gjenstår å se.....
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 6. november 2006 #19 Skrevet 6. november 2006 Krysser fingrene for deg, Smile!
Arielle Skrevet 6. november 2006 #20 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde en liten blødning tidlig i svangeskapet, og det var ikke abort. Det kom masse blod mens jeg satt på do, og litt brunlig utflod en periode etter det. Legen fant en polypp i livmorhalsen, som var borte da jeg var på gynekologisk avdeling for å sjekke det. Alt var bra med lillingen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå