Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Noen som kan tipse om gode ,diskre nettsider?
Wildy Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Erotikknett har fungert helt greit. Kjepp og diskre levering.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Erotikknett er ikke av de mest diskrete i mine øyne. Avsender er "E-nett". Har pleid å bestille fra andre sider, men det er like mye pga at jeg ikke liker forumet til erotikknett, som at jeg er opptatt av at det skal være diskret.
Snuppen Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 www.erotikkland.no www.erotikknett.no www-kondomeriet.no www.rfsu.no (eller com?)
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Er ikke trådstarter, men takk for tipset om erotikkland. Så ut som det var mye ok der. Var faktisk overrasket over utvalget til RFSU/Ottar, men tror alikevel ikke jeg har planer om å støtte de med det første (kikke der og handle andre steder derimot )
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Fant ingen forvoksne.no jeg.... Er de en nett side som heter orion et eller annet?
Snuppen Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 hmmm http://www.forvoksne.no er et nettsted d..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Bestilte noe derfra, avsender var FV ANS. Diskret og greit, de er ganske nysgjerrige nede på butikken her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå