Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 og andre finsko ute nå om høsten/vinteren? Med strømpebukser?
Wildy Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Nei. Bruker heller støveletter med høye heler. Synes det ser snaut og kaldt ut med småsko i trøndersk høstvær....
FashionySara Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 kan bruke det ja..men da kommer det veldig ann på om jeg kjører osv.. ELSKER ELSKER pumps..
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Pumps er et must.. Passer ikke været tar jeg de i vesken og tar de på meg innendørs.
FashionySara Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Pumps er et must.. Passer ikke været tar jeg de i vesken og tar de på meg innendørs. ← så du går ikke med moonzine dinepå fest?
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 så du går ikke med moonzine dinepå fest? ← Nei, har ingen en gang. Men har lyst på, skal bruke de på en foto shoot.
Gjest Saramia Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Pumps ute om vinteren??? Yeah right. Og du holder til i Norge...
Miracl3 Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Ja noen ganger, kommer ann på hvor glatt det er
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Pumps ute om vinteren??? Yeah right. Og du holder til i Norge... ← Er ikke alle steder det er snø. I Bergen feks er det skjeldent snø. Går fint an å gå med pumps, spes nå når det er så inn med ullsokker i pumps.
Karamba Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Ja, bruker pumps, men det kommer selvfølgelig an på været...
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Er ikke alle steder det er snø. I Bergen feks er det skjeldent snø. Går fint an å gå med pumps, spes nå når det er så inn med ullsokker i pumps. ← ullsokker??? Jeg håper du kødder. Men jeg syns mye av moten er så jævlig at det skulle ikke forundre meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå