lidia Skrevet 30. januar 2003 #1 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg kjøpte en pakke fra Elizabeth Arden tidligere. Skulle egentlig ha fuktighetskremen, men det var et sånt pakketilbud, og oppi her er det en ansiktsmaske som heter hydrating mask. Dette er en fuktighetsmaske. Spørsmålet mitt er om noen har erfaring med denne? Jeg vet ikke helt hvordan den skal brukes. Noen som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 Er den som alle andre masker skal den påføres på huden etter rens og peeling. Legg den både i ansiktet og på halsen(om det er nok). Unngå øyeområdet(om den ikke kan brukes der da seff), påfør ikke innenfor benkanten. La den virke 10-15 minutter og vask av med lunket vann. Avslutt med en god krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 Den har jeg og, kjempe god. Huden blir deilig og myk.. Gjør som Starie sier, men det står den skal virke i 10 min hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #4 Del Skrevet 30. januar 2003 Står det at man skal vaske den av etter 10 minutter så gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #5 Del Skrevet 30. januar 2003 Bruker du den etter at du har tatt på fuktighetskrem, eller skal kremen brukes etterpå. Eh..er litt ny på dette. Takker for hjelpen. En annen ting, bruker også peel & reveal fra samme, kan dette brukes feks peelingen den ene dagen og masken den andre..eller blir dette litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #6 Del Skrevet 30. januar 2003 Her er rekkefølgen: Rens ansiktet og tørk over med ansiktsvann på fuktede pads. Peel forsiktig i oppadgående bevegelser, men unngå øyepartiet. Legg på masken og la den virke. Når masken er vasket bort påfører du fuktighetskrem (altså til slutt). Peeling skal ikke brukes mer enn èn gang i uken, og SKAL brukes før man legger på maske. Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 30. januar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 30. januar 2003 ok, tusen takk for svarene. Dere er så gode å ha når noe er uklart! Tuusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #8 Del Skrevet 30. januar 2003 Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå