Gjest Pet Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Satt og så på det nå. Lurer på hvordan det går med hun som har blind date på Kreta, det hadde ikke jeg turt! De Stovner-gutta er jo noe for seg selv, da, for å si det pent, og Svein er en skikkelig hyper artig-kar. Cheerleederjentene og pensjonistene har ikke mye underholdningsverdi foreløpig.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Blir spennende å følge med hun som skal på Blind date ja.. hadde ikke turt jeg heller. Cheerleederjentene ser ikke jeg heller noe underholdning ved. Jeg ble sittende å lure på hvorfor de i det hele tatt dro på tur... ser ikke ut som de gjør noe annet enn å trene.. noe de kunne ha gjordt hjemme. Ikke mye sightseeing der nei. Så akkurat de er nok et bomskudd å følge ja. Kjenner jeg kjeder meg hver gang de kommer.... og hvorfor har alle engelske kallenavn?? huff jeg får hetta. Svein er hyper ja... huff og huff.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 tenk deg blind date jenta og svein i lag..
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 tenk deg blind date jenta og svein i lag.. ←
gladidag Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Cheerleaderjentene dropper all den kjipe treninga, drikker seg drita hver kveld og høvler over masse greske gutter...mens de står i spagaten! Svein blir den som selger flest leiligheter på Kreta ,folk kjøper av han for han maser hull i huet på de og de må bare få han bort fra middagsbordet sitt. Blind-date jenta, som var kjempesøt, treffer sin store kjærlighet...som ikke er blind-datefyren men en av pensjonistene....også parachuter de inn i solnedgangen. Vålerengafansen...fortsetter og drukne sine sorger..og reker avgårde til Nord Afrika på flytemadrassene sine..
Murron Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Cheerleaderjentene dropper all den kjipe treninga, drikker seg drita hver kveld og høvler over masse greske gutter...mens de står i spagaten! Svein blir den som selger flest leiligheter på Kreta ,folk kjøper av han for han maser hull i huet på de og de må bare få han bort fra middagsbordet sitt. Blind-date jenta, som var kjempesøt, treffer sin store kjærlighet...som ikke er blind-datefyren men en av pensjonistene....også parachuter de inn i solnedgangen. Vålerengafansen...fortsetter og drukne sine sorger..og reker avgårde til Nord Afrika på flytemadrassene sine.. ←
Gjest Pet ii Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Noen som så på i går? Kjære vene, for noen folk. De Stovner-gutta var på "kabaret" som pensjonistene holdt og synes det var "helt konge" og "10-100 ganger bedre enn jeg hadde forventa"! Jeg ble så flau av de pensjonistene så jeg måtte switche litt, men fikk med meg to mannfolk som sang Tuppen og Lillemor hånd i hånd. Cheerleader-jentene skulle ut å spise men ikke på byen, hvis noen skulle finne på å tro det. Kelneren på det stedet de spiste lurte til seg et kyss på kinnet til en av dem og hun ble potte sur! Pga dette kompenserte kelneren med å gi dem en gratis drink, men da de oppdaget at det var alkohol i drinken ble de nesten hysteriske hele gjengen. Hun som ler så fælt tok helt av på en oppblåsbar badesel som hun kjøpte, så han sindige trønderen syntes det ble litt mye og sa at han synes hun var barnslig. Hun begynte å grine og forklarte at oppførselen hennes kom av bilulykken for to år siden, og så ble hun tilgitt. Svein holdt på å bli sendt hjem fordi han kom to og en halv time for sent på jobb, men fikk en sjanse til. Tulla rundt med en gressklipper helt uten mål og mening og fikk tilsnakk av Pedro. Dette skal ihvertfall jeg fortsette å se på!
Bonzo Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Svein må da ha ADHD og glemt å ta medisinen sin.
Gjest Revenka Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 Jeg syns det var litt festlig første sesong, men nå er det bare teit.
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 eh..må bare si at cheerleaderne skulle ha show den dagen..ikke så lurt å drikke da kanskje??
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 eh..må bare si at cheerleaderne skulle ha show den dagen..ikke så lurt å drikke da kanskje?? ← De skulle ikke ha show,de skulle trene.
Gjest StoreSky Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 Når jeg leser dette er jeg i bunn og grunn glad jeg ikke har sett på. Jeg blir så fort flau over dumme folk på TV....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå