Fakse Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er det noen som husker hva den heter, den parfymen som har en flaske som er formet som Olivia i Skipper'n? Det er favoritten til svigermor, og nå sitter jeg klar her for å bestille julegave til henne, men så kommer jeg ikke på hva den heter, så om noen kan hjelpe hadde det vært supert
Gjest Deception Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Cheap'n'chic, tror jeg, og er fra Moschino. Jeg tar forbehold om stavemåten....
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Det stemmer! Men den er vel ute av produksjon?
Fakse Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Takk for det, fant den på strawberrynet
Smørblomsten Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Psst: de solgte den ut med 30% på Cubus for et par dgr siden, vet ikke om det gjelder alle Cubus da...men... DEN ER UTROLIG GOD!
Fakse Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Psst: de solgte den ut med 30% på Cubus for et par dgr siden, vet ikke om det gjelder alle Cubus da...men... DEN ER UTROLIG GOD! ← Takk for tipset, men vi kjøpte faktisk parfymen på taxfree til henne i sommer. Hun mente at hun ikke fikk tak i den i Norge nemlig. Men nå til jul skal hun få bodylotion og deodorant med samme lukt, regner med at det faller i smak siden vi vet at hun er glad i parfymen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå