Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Hvor får man kjøpt dette? Pleier det å stå sammen med melet? Er det dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Husker ikke nøyaktig, men det koster vel maks 10 kr for en kg. Står samme stedet som mel de gangene jeg har kjøpt. Endret: Finner det på alle dagligvarer så vidt jeg vet.. Endret 5. november 2006 av wind-up bird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Byggryn er veldig godt i kjøttsupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Byggryn er veldig godt i kjøttsupper! ← ...Og til byggrynskrem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 .. og kan tilberedes tilsvarende risotto. Da jeg var i en stor middag i fjor, fikk vi (som tilbehør til kjøttet) servert bygg-otto (nå ser jeg plutselig Otto handyman Robsahm for mitt indre - eeeeh, en byggende Otto...må ringe feilmeldingen...) tilberedt med kjøttkraft, vin, løk, krydder og linser. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå