Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hvor får man kjøpt dette? Pleier det å stå sammen med melet? Er det dyrt?
wind-up bird Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 (endret) Husker ikke nøyaktig, men det koster vel maks 10 kr for en kg. Står samme stedet som mel de gangene jeg har kjøpt. Endret: Finner det på alle dagligvarer så vidt jeg vet.. Endret 5. november 2006 av wind-up bird
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Byggryn er veldig godt i kjøttsupper!
Ugla Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Byggryn er veldig godt i kjøttsupper! ← ...Og til byggrynskrem...
ashera Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 .. og kan tilberedes tilsvarende risotto. Da jeg var i en stor middag i fjor, fikk vi (som tilbehør til kjøttet) servert bygg-otto (nå ser jeg plutselig Otto handyman Robsahm for mitt indre - eeeeh, en byggende Otto...må ringe feilmeldingen...) tilberedt med kjøttkraft, vin, løk, krydder og linser. Kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå