Grooo Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Regner med noen her på juleforumet har peiling... Har ei venninne som bor og jobber i Beijing for tiden, og hun nevnte at hun kommer til å savne julekalender på tv i år også. Tenkte derfor jeg skulle kjøpe Skomakergata på dvd og sende henne, men hvor bør jeg handle? Ser de har på cdon til 89 kr, og at det er to deler. Noe sted det er billigere?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg har aldri sett den billigere enn til 99, så tror du har funnet et av de billigste stedene. Heldig venninne du har
Grooo Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Men så så jeg rett etterpå at det står "Foreløpig utsolgt"! Da er det jo greit å sette opp en så lav pris... *sukk* (Skal sende pakke med brunostskiver og kaviar, julemarsipan, pose med Toro risgrøt og kålrabistappe, og kanskje noe annet stæsj. Mye norsk/vestlig får man i Beijing, men ikke de tingene. Hun savner rømme og vaniljesukker også, men det tror jeg ikke jeg skal sende!)
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 lurte litt på hva som var galt med å sende vaniljesukker, men så gikk det opp et lys gitt jeg har kjøpt mine Skomakerfilmer på danskebåten faktisk. Men ikke bare bare å komme seg på danskebåten sånn før jul... Hva m Elkjøp? De har ofte sånne gamle DVD `er liggende...
skrue Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Obs. Pass på dette med DVD-soner. Dersom platen er kodet for sone-2 (Europa) vil den ikke kunne avspilles på en DVD-spiller som bare kan avspille sone-6 (Kina). Sjekk når du kjøper, det er godt mulig at disse to platene ikke er regionkodet (sone-0) http://www.nfi.no/filmbutikken/_nyheter/vis.html?id=905
Grooo Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Hun har norsk laptop så det er ikke noe problem. Sender ikke hvitt pulver i posten nei... *ler*
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSea...ue&catId=149201 (har ikke vært inne på hver eneste butikk for å se om de har det på lager da, men du finner det vel på en av stedene regner jeg med. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå