Gjest Kanelia Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Parfymeriavd. på Steen og Strøm har den.
Gjest sion Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte min hos Fredrik og Luoisa (?) på Byporten. Jeg er forøvrig ikke så imponert over den basen..
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hva er øyenskyggebase for noe? Er det noe farge på den?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Det er en krembase som du smører på øyelokkene før du legger øyeskygge. Den er lys på farge og går i ett med huden når du smører den på, og gjør sånn at øyekskyggen ikke striper seg, men holder seg der den skal være. Jeg elsker min øyenskyggebase, og klarer meg ikke uten!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 De 2 beste øyenskyggebasene: Urban Decays Primer Potion. Lumenes Eyeshadow Primer. Ingen over ingen ved siden av :-D
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 De 2 beste øyenskyggebasene: Urban Decays Primer Potion. Lumenes Eyeshadow Primer. Ingen over ingen ved siden av :-D ← Hvor får man kjøpt Lumene i Norge? Jeg var ikke så fornøyd med Art Deco
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Lumene kan du kjøpe på de fleste Parmyelle parfymerier (tror jeg da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå