Snuppen Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hei alle jenter der ute.. jeg er lei alle skolder,dyre kremer,lukter,kremer som farger av..og flasser av og blabla..vil gå over til solarium!.. men.. jeg har ganske lys hud,og får lett fregner.. sist jeg tok sol fikk jeg ikke no brunfarge bare innmari med fregner på huden..var derfor jeg begynte med selvbruningskrem... for å få farge men ikke fregner.. jeg lå i solariumet i 25min ca.. er det noen som har noen tips? hvor ofte? lenge av gangen..og er det noen som kjøper sånne små poser med kremer man kan kjøpe ved solariumet der? brun og blid-noen som har erfaring med det? på forhånd taaaakk:D
Gjest Tanita Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Vær så, vær så snill følg mitt råd: fortsett med selvbruningskrem og hold deg unna solariet! Med lys hud og fregner, vil du bare skade huden din skikkelig om du soler deg så mye, du vil uansett ikke få så mye farve av det, og jeg har sett folk med så lys hud få begynnende hudkreft etter solariumsbruk så det er ikke noe å spøke med... Det verste er at du kan sole deg masse idag, mens bivirkningene av det vises ikke før om minst 5 år (bortsett fra at huden din blir uttørket da) Om 5 år er det for sent å angre, og du vil få "krepp-hud", masse smårynker og linjer som kunne vært unngått... A fake tan is a safe tan...
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Det er skadelig for huden og kjemisk farve den med selvbrunings krem også. Det er faktisk veldig kreftfremkallende.
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Oi..takk for svar..ble nesten litt redd.. får litt farge da.. og har ik rødt hår og helt hvit fregnete hud.. men blir mer rød av solariumet... men kan man få kreft av selvbruning?? nei..?
Gjest Tanita Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Nei, kreft av selvbruningskremer har jeg aldri hørt om. Rart hvis det skulle være mulig, siden det er plantestoffer som gir farve. Altså, det er ikke skadelig.
Gjest Deception Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Selvbruningskremer farger bare det ytterste hudlaget, som består av døde hudceller.
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Ja,d var d jg og trodde..derfor det går så lett bort!...og blir lett skjolder..
Gjest Tanita Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Selvbruningskremer farger bare det ytterste hudlaget, som består av døde hudceller. ← Peeling før behandlingen fjerner de døde hudcellene.
Gjest Yoghurt Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg forstår ikke dette "solbrun" idealet alle retter seg etter og vitsen med å gjennomgå så mye for å bli brunere nå på vinteren. Er ikke frisk, blek hud mye penere enn skjoldete selvbruningsbrun hud? Endret 5. november 2006 av Yoghurt
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Jo men ikke finere enn brun fin farge..eller litt glød! *ønske seg*
Gjest Yoghurt Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 (endret) skjønner deg godt, tenkte sånn jeg og men de siste åra har jeg faktisk vært meget tilfredsstilt med mitt bleke jeg, og syntes faktisk jeg er penere slik, og noen liker jo oss bleikinger og, så men har ingen råd, desverre.. Du tar peeiling og alt slikt før selvbruningen? Endret 5. november 2006 av Yoghurt
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2006 JA..hehhe.. ikke sant.. er jo ik d som er viktig..men jg føler meg litt mer vel med farge.. men er lei av å bruke penger på sånn altså..blir jo så mye sløseri.. + at jg aldri får no perfekt resultat!
Gjest Tanita Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Hvor kjøper du produktene da? På nettet? Jeg kjøpte st tropez på lookfantastic og den kremen var ikke bra... Men nå kjøper jeg på salong og produktene er flotte.
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. november 2006 Jasså? men dyre vel? hvem bruker du da`?leste her at noen anbefalte noen fra i.d bare minerals..men de hadde ikke no selvbruningskrem (spurte dem).. har prøvd loreal, clarins, dior.. og en på G.. hm.. samt en m.d formulations den rosa fra parfymeriet..var d ik d den het da? hm..og en spray på nett.. het no med tropez..
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 5. november 2006 Du bruker det ja? hvor ofte? og tar du litt oftere i starten? bruker du noen andre produkter samtidig?
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Du bruker det ja? hvor ofte? og tar du litt oftere i starten? bruker du noen andre produkter samtidig? ← Ja.. it. Begynn med og ta 15 minutter annenhver dag, etter en stund tar du 25 minutter annenhver dag.. Når huden har blitt vant med det kan du ta 30 minutter annenhver dag, eller du kan gjøre som meg som foretrekker 30-40 min annenhver dag eller hver dag. Liker og være brunest mulig jeg. Jeg bruker alltid krem på før soling, kjøper de dyreste de selger der, de er veldig gode og gir raskere og bedre resultater. Husk og bruke briller og å smøre deg inn med after sun lotion når du kommer hjem og huden har kjølnet litt. Biotherm sin aftersun er bra, mye for pengene..
Gjest Yoghurt Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 og her har vi lyst på kreft hører jeg
Wildy Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 Får nesten vondt når jeg ser at enkelte bruker solarium i 30-40 minutter flere ganger i uka. Har dere fjernest aning hvordan dere kommer til å se ut om ti år? Som skrukktroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå