Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp testet og testen var litt blå, men ikke kjempeblå! Hvor blå skal den være - like blå som den andre eller er det tilstrekkelig at det er en strek der ? Kan slike tester ta feil :o

Em stressa Nokså :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at en strek er en strek. Er du i tvil bør du ta en ny test om noen dager. Jeg testet to ganger; første gang den dagen jeg skulle hatt mens og da var streken så vidt synelig. Andre gang tre dager seinere og da var streken tydeligere men likevel ikke så mørk som den andre streken på pinnen.

Skrevet

En strek er en strek, så lenge den er blå og ikke grå (den berømte skyggestreken).

Jeg testet en dag etter forventet mens, og streken var ikke knallblå nei. Og selvsagt testet jeg igjen etter tre dager (klarte ikke å la være) og da var den blitt mer blå, men fortsatt ikke like blå som den andre streken på testen.

Det heter seg at tester ikke blir falskt positive, men kan vise negativt til tross for at en er gravid. Men er du usikker fortsatt, vent et par dager og test igjen.

Skrevet

Takk for svarene - da får jeg ta en ny test om et par dager og stå over vinene i kveld 8)

Nokså

Skrevet

Henger meg på de som sier det er lurt å vente å teste på nytt om et par dager.. jeg opplevde den berømte skyggestreken... selv hadde jeg hørt at strek var strek(jeg klarte ikke å se om den var blå eller grå), når jeg testet på nytt var den negativ... ja jeg ble skuffa! Men mnd etter ble jeg gravid!

Krysser fingrene for at det blir to klare blå om et par dager!! :D

Koz.. :vinke:

Lucky 7+1 i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...