Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Ja, jeg har registrert det. Det samme er tilfelle for Facial Cream. Innholdet er visstnok som før.

Skrevet

Noen som vet hva denne koster hos hudpleier?

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Ca 600 kroner (husker ikke om det er for 30 el 50 ml)? Lenge siden jeg har kjøpt, den varer jo evig.

Endret av Deception
Skrevet

får man kjöpt dette andre steder enn hudpleier??? nettet?

Skrevet
Ca 600 kroner (husker ikke om det er for 30 el 50 ml)? Lenge siden jeg har kjøpt, den varer jo evig.

Kommer den i flere størrelser? Sorry for alle spørsmålene altså. Prøver å finne ut om jeg tjener på å bestille på nett.

Gjest Deception
Skrevet

Det er jo ofte halve prisen fra USA, men så kommer 25% moms av verdi inkl frakt, og 85 kroner til posten. Min erfaring er at prisen blir veldig lik den norske etterpå. :forvirret:

Skrevet
får man kjöpt dette andre steder enn hudpleier??? nettet?

Tror det, men da kommer jo toll i tillegg. Og kan være fake eller gamle produkter.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har sett noen europeiske nettbutikker som har MD Formulations billig, og amerikanske nettbutikker har jo ofte skyhøye portotakster, 80-100 kroner for å sende ett produkt er ikke akkurat noe scoop. :forvirret:

Skrevet

Bestilte clearing complex på nettet for et halvt års tid siden. Konsistensen er rar og klumpete, den skiller seg. Tydeligvis ikke ferskvare. Så fra nå av kjøper jeg nok hos hudpleier.

Skrevet
Bestilte clearing complex på nettet for et halvt års tid siden. Konsistensen er rar og klumpete, den skiller seg. Tydeligvis ikke ferskvare. Så fra nå av kjøper jeg nok hos hudpleier.

Fra Beautybridge? Min clearing complex, bestilt i vår, har også veldig rar konsistens.

Skrevet

Jeg betaler 370 kr for 30ml,så den prisen er nok for 50ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...