Gå til innhold

Farge hest

Anbefalte innlegg

Gjest Saramia
Skrevet

Jeg har en hest som er vanlig brun. Jeg har så lyst på en chash farge på hesten min, vil gjerne ha den grønn. Er det noen som vet hvor man kan få tak i farge som hesten tåler og bli farget med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Det går helt fint. Jeg brukte Butinox på min brune islandshest. Farget den lilla. Skal love deg at vi vekker oppsikt på konkurransebanen og i skauen.

Gjest Saramia
Skrevet
Vanlig øyebrynsfarge fungerer også.

Men da må jeg vel kjøpe skikkelig mange. Det blir vel dyrt? Og har de øyenbrynsfarge i grønn?

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

:ler:

Men faktisk så finnes det farge til hester, vet ihvertfall at utstillere i USA farger pelsen til hestene sine, for å skjule pigmentflekker. Og jeg har hatt både gul og grønn hovolje som jeg fikk av noen.

Gjest Saramia
Skrevet
Jeg har en hest som er vanlig brun. Jeg har så lyst på en chash farge på hesten min, vil gjerne ha den grønn. Er det noen som vet hvor man kan få tak i farge som hesten tåler og bli farget med?

Synes maling blir så grisete, det drypper sånn

Skrevet
Nei, ta på rosa hårfarve heller. Weee.

Næh! Der var du, jo! Trodde du bare holdt til inne på "sminke og velvære og fjas!" :ler:

Skrevet

Spraymaling på boks..fungerte iallefall på bikkja mi :sjarmor:

Skrevet

Hårmascara er en slager:) ta på det!

Skrevet

Nå har jeg prøvd litt av hvert, så skal jeg se hvilken av disse tingene som holder lengst. Nå er han litt rød, litt blå, litt grønn, litt oransje og mye grønn og rosa!

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Kjøp grønn bil-lakk på sprayboks. Det holder lengre. Og så kan du gå til frisøren og kjøpe litt grønn extention. Skal se dyret ditt blir skikkelig kult etterhvert. Kanskje han blir lik deg :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...